Sopiiko Antoine nimi (pojan siis) suomalaiseen suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nicholas on hyvä, samoin Henri. Ärsyttävää kun mies on välillä semmonen ettei siitä saa mitään selvää!

Miten teillä muilla on kansainvälisillä perheillä on ratkaistu nimiasioita? Onko jompikumpi nimenomaan halunnut pitää oman päänsä tässä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Äkkiä ehkä tuo Suomessa mieleen naisen ( Marie Anttoine tai miten se nyt meneekään) Voisiko ranskassa olla Anton silloin olisi täälläkin tosi selvästi pojan nimi?

Niin ehkä se kuitenkaan ei ole hyvä nimi, se on mun miehen isän toinen nimi muutenkin.

Mut muita ehdotuksia? (mulle ei oikein taas se "pelkkä" Anton nappaa)

Henri?
Joseph?
Dominic?

apua kun on vaikeeta!

Sebastian?

Miehen veli on Sebastian. Mun mies on Noah

No entäs Daniel

Entä Alex
Eihän se nyt haittaa jos vähän eritavoin ääntyy, mutta jos tosi erilainen ääntämys niin ehkä lapsi ei tunnista. Miehen toinen nimi käy varmasti myäs toiseksi nimeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Miten teillä muilla on kansainvälisillä perheillä on ratkaistu nimiasioita? Onko jompikumpi nimenomaan halunnut pitää oman päänsä tässä?

Mä valitsin nimet, mutta mies luulee valinneensa ne.

Näin meillä :D

Hah, huijari! :D

Onko teillä perinteiset jommankumman maan nimet vai kumpaankin sopivat? (en edes tiedä mistä maasta puhutaan :D )

Hah, huijari! :D

Onko teillä perinteiset jommankumman maan nimet vai kumpaankin sopivat? (en edes tiedä mistä maasta puhutaan :D )

Meillä on sekamelskanimet. Esikoisella on arabialainen etunimi, turkkilainen toka nimi ja suomalainen kolmas nimi. Kuopuksella on kreikkalainen etunimi, turkkilainen toka nimi ja turkkilais-arabialainen kolmas nimi. Molemmilla kolmannet nimet suvusta.
Mies on turkkilainen.

Tai.......Linus, Noel, Oliver, Roy, Benjamin, Christian, David, Dennis, Felix, Jasper, Jesper, Joel, Julius, Leo, Patric, Rene, Samuel, Thomas.......

Kummassa maassa aiotte asua? Osa ehdottamistani nimistä on sellaisia, ettei tarvisi aina tavata, kun taas Christian, joutuu Suomessa aina selittämään, että CH:lla ja Roy, että Y:llä. Kannattaa ottaa sellanen nimi, joka on käypä molemmissa maissa.

http://www.babynameguide.com/categoryfrench.asp?strGender=M&strAlpha=Z&strCat=French&strOrder=Name

Olisin luullu että Antoine on tytön nimi. Ja lausuisin sen tietämättäni miten oikein lausutaan niin kuin kirjoitetaan milloin kuullostaa täysin naiselta. Anteeksi! On vaan mun mielipide.

Yhteistyössä