Sopiiko Antoine nimi (pojan siis) suomalaiseen suuhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Elikkäs suomalais-ranskalainen perhe ollaan ja mietitään nimiä tulokkaalle. Isosiskot ovat Sophie ja Isabella.

Ja siis tytölle saa myös ehdotella nimiä, mutta monta hyvää meillä jo onkin. Siis miksi pojalle on näin vaikea keksiä nimeä? Turhauttavaa! :)

Äkkiä ehkä tuo Suomessa mieleen naisen ( Marie Anttoine tai miten se nyt meneekään) Voisiko ranskassa olla Anton silloin olisi täälläkin tosi selvästi pojan nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:
Mä olisin luullut sitä tytön nimeksi, mutta olenkin tyhmä.... Jos olette kansainvälinen perhe, se varmasti on hyvä ja sopii sisaruksien nimiinkin. =)

Et sä nyt mikään tyhmä sentään ole! Kuvittele mut juuri muuttaneena Ranskaan, koskaan en ollut käynyt ja ikinä en ollut ranskaa ennen puhunut! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
Äkkiä ehkä tuo Suomessa mieleen naisen ( Marie Anttoine tai miten se nyt meneekään) Voisiko ranskassa olla Anton silloin olisi täälläkin tosi selvästi pojan nimi?

Niin ehkä se kuitenkaan ei ole hyvä nimi, se on mun miehen isän toinen nimi muutenkin.

Mut muita ehdotuksia? (mulle ei oikein taas se "pelkkä" Anton nappaa)

Henri?
Joseph?
Dominic?

apua kun on vaikeeta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin ehkä se kuitenkaan ei ole hyvä nimi, se on mun miehen isän toinen nimi muutenkin.

Henri?
Joseph?
Dominic?

apua kun on vaikeeta!

Sebastian?

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Henri?
Joseph?
Dominic?

apua kun on vaikeeta!

Sebastian?

Miehen veli on Sebastian. Mun mies on Noah

Yhteistyössä