Solvelias pukeutuminen lapsella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miimu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miimu"

Vieras
Ollaan menossa häihin ja mietin että mitä tuolle meidän 2v pojalle sinne pukisi. Onko soveliasta mennä farkuissa (+ kauluspaidassa ja liivissä) vai pitäiskö olla jotkut muut housut? Aikuisena en farkkuja laittaisi, mutta lapsille, varsinkin pojille on vaikea keksiä housuja...

Kyllä 2-vuotias voi hyvin mennä farkuissa häihin, jos on sitten siisti yläosa. Itse pyrkisin ehkä oman lapseni pukemaan johonkin muihin housuihin, mutta en pahastuisi missään nimessä, jos pari vuotias olisi esim. omissa häissäni farkut jalassa. :)

Nythän nimenomaan on kaupoissa ollut kasapäin kivoja housuja, ihmetyttää kuka edes viitsii pukea lasta kesällä farkkuihin jotka ovat tönköt ja tylsät. Meidän pojalla on juhliin ihan NameItin harmaat juhlahousut ja tumma pukukin mutta kesähäihin voisin pukea myös esim. Oranssit canvas-housut ja turkoosin kauluspaidan.

Mun mielestä pari vuotias voi ihan hyvin mennä siisteissä tummissa farkuissa, itse tuskin "pukuhousuja" yhtien juhlien vuoksi ostaisin. Saattaisin kyllä ostaa sellaiset kangashousut jotka menee sitten muutenkin, mutta varsinaisia pukupöksyjä en ostais.

Kirppareilla on kaksivuotiaan kokoa uudenveroisia juhlahousuja (pellava, chinot tms) aina tarjolla vaikka kuinka ja hinta yleensä noin 2-4 euroa. Farkut eivät ole juhla-asu minkään ikäisellä.

Yhteistyössä