vieras
Olitko sinä 2 ja setäsi 10v? Kyllä teillä on huonot eväät ollut kaikilla perheessänne.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:minä itse olin setäni insestin uhri. Ei pikkuinen, alle kouluikäinen oiki ymmärrä mitä siinä tapahtuu,ku se tilane ei koskaan olut mitenkään pelottava,jotenkin jännittävä vain. ( setäni uan 8v vanhempi)koskaan en musita että hän olis satuttanut, mutta se että hän edes koskettelee tai käskee mun silitämään elintään jo insestiä.Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Siis mullako viiraa jos sanon ettei se ollut lapsen vika, mutta vanhempien tulisi opettaa lasta puolustamaan itseään.Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Ei helvetti miten joku kehtaa tollai kommentoida. Siis ne jotka on raiskattu niin on syypäitä siihen että on tulleet raiskatuks, nyt taitaa jollai iso pyörä heittää tyhjää todella pahasti. Ne on uhreja ja syyttömiä siihen mitä niille on tapahtunu, syyllinen ja syypää on raiskaaja ite.
Ja kuten jo totesin että sillehän ei voi mitään jos kauhusta kankeana ei pysty toimimaan mitenkään.
SELVENNÄTKÖ KIITOS?