Sokerointi mössö itse kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Tein sellaisen sokerointimössön itse. Eli 4dl sokeria, 0,5 desiä vettä ja samanveroinen sitruunamehua. Keitin n. 12 min kunnes oli kullanruskeaa ja kaadoin laakeaan muoviastiaan. Laitoin kylmään vesihauteeseen jäähtymään ja odotin että on jäähtyynyt sen verran että voi sormin käsitellä.

No nyt tuo mössö on sellaista tahmeaa joka tarttuu joka paikkaan kiinni, leviää käsissä kuin hämähäkin seitti, ei puhettakaan että tosta sais mitään möykkyä muovattua kun toi leviää käsissä ihan joka paikkaan. Mitä tein väärin? Oisko tääl ketään joka on tehnyt kotona tuota sokerointimassaa?

Äääh. Mä nyt aloin miettii että onkohan toi tarkoitus levittää niinkuin vaha iholle ja siitä repiä jollain kankaalla vai eikö se idea ollut muotoilla tosta sormin sellainen pallero ja sitten se lätkästään iholle myötäkarvaan ja repästään.

Pitäisi muotoilla pallero, eli ei käytetä vahan tavoin.

En tiedä mitä teit väärin...mäkään en saanut sitä silloin onnistumaan, kun yritin. meni liian kovaksi.

Pitäisi muotoilla pallero, eli ei käytetä vahan tavoin.

En tiedä mitä teit väärin...mäkään en saanut sitä silloin onnistumaan, kun yritin. meni liian kovaksi.

Mulla taas liian löysää. Vaikka tein ohjeen mukaan, olisi silti pitänyt laittaa ehkä enemmän sokeria. No jokatapauksessa ei mun pinna enää riittänyt vaan ajattelin jatkossakin turvautua epilaattoriin ja höylään. Pakko oli nyt vaan tuotakin hömpötystä kokeilla vaan eihän siitä mitään tullut..

Sitä kullanruskeaa jäähtynyttä keitosta pitää muovata ja venytellä käsissä, niin että siitä tulee läpinäkymätöntä. Lopputulos on melkein kuin karamellin väristä purkkaa. Ei sen tarvitsekaan irrota sormista vasta kuin käytön jälkeen.
http://youtu.be/iHF35X4yWF0

[QUOTE="Guest";28507529]Sitä kullanruskeaa jäähtynyttä keitosta pitää muovata ja venytellä käsissä, niin että siitä tulee läpinäkymätöntä. Lopputulos on melkein kuin karamellin väristä purkkaa. Ei sen tarvitsekaan irrota sormista vasta kuin käytön jälkeen.
Intim Enthaarung bei Mann - Demo mit EpilaDerm® Sugaring und Enzymen - YouTube[/QUOTE]

No vähän vaikea sitä oli muovata kun se venyi ja sotkeutui joka paikkaan. Oli rakenteeltaan kuin hunajaa!

Yhteistyössä