SOKERIKLUBI

halssi
Hmm.. Keskiviikkona on neuvola, vaaka näyttää edelleenkin aika tarkalleen samaa, tämän aamun lukemat 73,7 (ison vesilasillisen jälkeen :) ). Yksi terkkari motkottaa kun paino ei nouse lainkaan ja toinen käskee pitämään kurissa, mitähän ne yhteensä tarkoittaa..

Kaveri sai sunnuntaina pojan, täytyy mennä tänään ostamaan kirja, Pikku Prinssi.

Halssi, rv26

Linnea, jo on kumma kun ei synnytys käynnistynyt tuolla reissulla ! Yleensä aina nuo auton hajoamiset yms. vauhdittavat supistuksia.. Mutta ei mene kauaa enää että saat nyytin kainaloosi =)

Olettepas te kaikki eläneet ihailtavan kurinalaisesti :flower: Samaa rataa vain!

Meillä oli vieraita koko viikonlopun ja tuli syötyä vähän sitä ja tätä... Mutta tänä aamuna alkoi tämä tuttu öklöttävä olo, joten toivottavasti tästä on jotain hyötyäkin, ei ainakaan tule syötyä eikä kahvi maistu...
:\|

Nyt on aika ryhdistäytyä liikunnankin suhteen. Joka päivä pitäisi jotain tehdä, saatte muuten motkotta jos meinaan lipsua :attn: Kohta lähdemme poikain kanssa kaupaan 2km päähän kaksostenrattailla (tämä on muuten loistava tapa saada loppuraskaudesta synnytys käynnistymään!) , kyllä pitäisi hiki irrota kun kahden päiväunia odottelevan ukkelin kanssa (terveellisiä!!)ruokaostoksia tekee =)

Ja huomenna jumppaamaan kaverin kanssa, kotiäidin "laatuaikaa".

Tsemppiä meille kaikille pienten vauvojen tekijöille! :flower:

HENNERI: Vai maltillisesti eletty? Luepa tarkemmin mun kirjotukset... Mähän oon vain repsahdellu repsahtelemisieni perään... :whistle:

LINNEA: Apua, missä Linnea, tälle päivälle ei oo vielä kuulunu mitään? Joko nyt olis synnyttämässä?! Hui!!

Se on kuulkaas maanantai, ja raporttia pukkaa:

Paino 86,2 kiloa eli 400 grammaa enemmän kuin viime viikolla... Syy selvillä, eilen söin tosiaan pizzan. Noh, älkääs nyt, se kannatti: ennätysalhainen paastoarvo tänään; 4,6!!! :D Suosittelen siis pizzansyöntiä kaikille. :)

Mittauspäivinä sokerit ok. Nyt rv 35. Insuliinia edelleen 10 yksikköä iltaisin.

Eipä ihmeempiä. Raportoikaahan muutkin... :wave:

Hellou!

Päästivät vapaalle jalalle, vaikka yritin mitä. Potutus!!!!!!! Ja ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Noin, helpottipas. Vähän.

Eli on se p****le, minua supistellut kolme päivää ja kohdunkaulassa ei tapahtunut yhtikäs mitään!

Lääkäri joka kerta uusi ja vauvan paino muka VÄHEMMÄN, kun kaksi viikkoa sitten. Pätevältä kuulostaa. synnytystavan arviokin vähän ronskimpi kuin viimeksi, häntäluuta alas ja nyrkkiä sisään. Veikkasivat kuitenkinalla kolmekiloiseksi, toivotaan heidän olevan oikeassa.

KOLMAS tapa-arvio 20. päivä, siis seitsemän päivää yli lasketun.

Sanoivat, että ei uskalla käynnistää, koska kohdunkaula ihan epäkypsä ja sektiohaava voipi revetä.

Kyllä tää tästä kohta suttaantuu, mutta justiinsa nyt ottaa "hiukkasen" päähän. Ja kiva maksella polikliniikkamaksuja ja kaiken huipuksi piti mennä taksilla, en edes sano mitä maksoi (no, 120euroa!!!!!!!!!). Unohdin tietty pyytää hoitajalta todistuksen ja soitin sille äsken ja yritti purnata vastaan. Kela sanoi kyllä korvaavansa, jos sairaalsta todistus. Ja sokerinmittauspaperit jäi tietty sinne. Ja heräsin neljältä yöllä pelkäämään, pikkusen väsyttää. :'(

Maanantairaportti: Sokerit toissapäivä sekaisin sen auton hajoomisen aiheuttaman nälkiintymisen/ahmisen takia. Eilen jo ok.

Yöllä hirvee nälkä, kävin syömässä yöllä jääkaapin puolityhjäksi. Paino ihan ok eli 75kg aamulla. Otti sairaalassa suklaapatukan ja vannon, että tänään viellä herkutellaan. Lohturuokaa.

Hyviä vointeja kanssasistereille ja pistäkäähän maanantaipurppasut tulemaan!

Seltsu: Siis raskaanaoleviksi ihmisiksi Olette todella kylmäpäisiä! Tässähän voisi vetää säkillisen betonia ja huuhdella sen alas litralla kinuskikastiketta ; )

Joooo.. Eli päivän voinnit on ohi ja nyt ihan hillitön nälkä/mieliteko. Voisimpa sukeltaa altaalliseen keltaista jaffaa... No, täältä vähän ryhtiä hakeneena taidan kuitenkin suunnata jääkaapille ja lämmittää kesäkurpitsakeittoa. ja jälkiruuaksi.... kukkakaalia =)

linnea75 luimuilee
Aloha näin eteläkarjalaisittain!

Seltsu, seltsu seltsuuu! See on vaan turvotustaa, ei mittään muutaa *laulaen*.

Kiva, kun saatu tuommonen hauska Herneri tänne meidän iloksi.

Alan jo toipua sairaala käynnistä, enkä varmaan synnytä ikinä... Mutta kerranhan ne on lapset tehtävä ja kukapa tätä olisi kelpoksi väittänyt.

Missäs on lopun köörin maanantaiset tunnustukset? Mie söin äsken pannaria, enkä edes kadu. Huomenna alkaa kutvotus. Mummu oli kuulemma tullu meille laihisen viettoon, ja mie perustan sit herkkupäivän kovien kokemusten hyvitykseksi. Mutta huomenna taas siis: ASENTO! Huomenna alkaa myös viikko 39. Eli kolmen viikon päästä syntyy miun tuurilla, vaan haitanneekos tuo?

Kipinätär harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 13:25 linnea75 kirjoitti:
Hellou!

Päästivät vapaalle jalalle, vaikka yritin mitä. Potutus!!!!!!! Ja ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Noin, helpottipas. Vähän.

Eli on se p****le, minua supistellut kolme päivää ja kohdunkaulassa ei tapahtunut yhtikäs mitään!

Lääkäri joka kerta uusi ja vauvan paino muka VÄHEMMÄN, kun kaksi viikkoa sitten. Pätevältä kuulostaa. synnytystavan arviokin vähän ronskimpi kuin viimeksi, häntäluuta alas ja nyrkkiä sisään. Veikkasivat kuitenkinalla kolmekiloiseksi, toivotaan heidän olevan oikeassa.

KOLMAS tapa-arvio 20. päivä, siis seitsemän päivää yli lasketun.

Sanoivat, että ei uskalla käynnistää, koska kohdunkaula ihan epäkypsä ja sektiohaava voipi revetä.

Kyllä tää tästä kohta suttaantuu, mutta justiinsa nyt ottaa "hiukkasen" päähän. Ja kiva maksella polikliniikkamaksuja ja kaiken huipuksi piti mennä taksilla, en edes sano mitä maksoi (no, 120euroa!!!!!!!!!). Unohdin tietty pyytää hoitajalta todistuksen ja soitin sille äsken ja yritti purnata vastaan. Kela sanoi kyllä korvaavansa, jos sairaalsta todistus. Ja sokerinmittauspaperit jäi tietty sinne. Ja heräsin neljältä yöllä pelkäämään, pikkusen väsyttää. :'(

Maanantairaportti: Sokerit toissapäivä sekaisin sen auton hajoomisen aiheuttaman nälkiintymisen/ahmisen takia. Eilen jo ok.

Yöllä hirvee nälkä, kävin syömässä yöllä jääkaapin puolityhjäksi. Paino ihan ok eli 75kg aamulla. Otti sairaalassa suklaapatukan ja vannon, että tänään viellä herkutellaan. Lohturuokaa.

Hyviä vointeja kanssasistereille ja pistäkäähän maanantaipurppasut tulemaan!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

pikkuviikinki
mun on kyllä ny ostettava se uusi digitaalivaaka kun toi manuaali näyttää ihan päin peppuja, noh jos näin karkeasti arvioin niin viikossa on paino laskenu 2kg vähintään ja nyt siis painan noin 68kg , tietysti imetys saakin painon hurisemaan alas mutta olisi jo kiva saada aloittaa kuntoilu kunnolla (paranispa peppu nyt nopsaan et pääsis hyppäämään sinningpyörän selkään).

voihan linnea, tiedän miltä tuntuu tuo loppuodotus ja raskasolo, mutta minä olen sen jo unohtanut ja kuumeilen hulluna taas :LOL: , pitäisi vaan jaksaa odottaa 5 vuotta vähintään :eek: , huh, toivottavasti en tuu vauvoista sekopäiseksi.

Mä kans ihmettelen et LINNEA seikkailee vielä täällä noiden suppailujen jälkeen... Vai seikkaileeko vielä tänään?

Maanantairaportti tulee nyt päivän myöhässä... Oli eilen niin vilkas päivä etten kerinnyt nettiin ollenkaan (tuli jo vieroitusoireita)! No siis viikkoja 27+1 tänään ja paino oli edelleen sen 91kg mikä viimeviikollakin (saattoi olla inasen päälle, mut ei tarkkaa määrää kun ei ole digivaakaa...)! Eli mässäilyistä huolimatta paino ei ollut noussut...

Tää viikko toistaiseks mennyt hyvin... Ens viikolla on lääkärineuvola, joten nyt tsemppaan et se vaaka näyttäis samaa kun viimeks (on hieman ilkeämpi vaaka kun kotona)...

Mites muilla sujuu? Antoiko kaikki edes maanantairaporttia...? Tuntuu et osa oli jättänyt väliin...

Kipsu :hug:
Pikkuviikinki, voi sie olet oikeesti ihan pikku! Ui, 68 kiloa... kierukkako se laittaa odottamaan viis vuotta, jos saa udella?
Champion, täällä ollaan ja tukevasti!

Olen suggeroinut (mitä ikinä se sitten tarkalleen ottaen tarkoittaakaan) itseäni siihen, että yli mennään ja ei sitli huolittais kohtuuttomasti. Siis voihan se tosiaan olla, että tämä tulokas tulee minuun ja on pieni ja pippurinen. Yli nyt ainakin mennään, miun äiteelläkin kaikki kolme tenavata on on syntynyt kymmenen päivää yli lasketun, ja kaksi ekaa on pitänyt käynnistää. Mie älysin itse alkaa syntyä nohevana tyttönä... :saint:

Eilen meni herkkujen puolelle, ja tänään piti skarptata, mutta mies, kelvoton taas, oli jättänyt kaksi isoa karkkipussia ihan miun silmien korkeudelle. Korkkasin sitten toisen ja vetelin salmiakkia ja jo nyt tuntuu sormissa turvotus. Onkohan tää psyykkistä, kun aika ennätysajassa tuo turvotus tuli. Puoli tuntia...

Kävin työkavereita pällistelemässä, vaikka hulluahan se on työpaikalle mennä, jos ei pakko. Tai siis oikeestaan miun oli pakko mennä sinne vessaa. Olin ihan rähjä ja ei meikin hiventä (mie olen aika karua katseltavaa au naturel), mut hyö väitti, että kovin terveeltä näytin muka. Kivalta tuntui kyllä oikeesti, kun tiesi osan porukoista nähneen kymmenen kiloa sitten :D

Nyt lähden ulkoiluttamaan 2-v vauvaa :wave:

Moi!

Tulin vaan ilmottamaan että ei tällä hetkellä kiinnosta ruokavalion pitäminen yhtään. Väsyttää vaan kamalasti. Puolentoista tunnin päikkärit esikoisen kanssa eivät auttaneet mitään. Ihan kökkö päivä.

Että tällanen turha juttu... :D

Moi!

Minulla oli paino tippunut viikossa 600g!!! Ihmeen paljon näköjään vaikuttaa nämä ruokailutottumukset....En todellakaan yritä laihduttaa, mutta vähän vaan katella mitä suuhunsa laittaa.

Ruoan jälkeinen verensokeri ok, mutta pissassa oli hieman sokeria.
Oli on muuten suht ok, vauvelikin alkanut liikkua enemmän (28+3). Ei vaan jaksais enää oottaa että saa nyytin, joten voin vaan kuvitella Linnea miltä tuossa vaiheessa sinusta tuntuu!!! Tsemppiä!

linnea75 luimuilee
Seltsu, älä yhtään välitä. Pitää niitä harmaita päiviä olla aina välissä, niin ei niin positiiviseksi luulla, että posetiivariaksi jouduttaisi. Surkea huulen tynkä, ääh!

Syys, hyvä, hyvä! Toisiaan ihan hassua, että pitää hoppuilla, että milloin se vauva syntyy ja käyttää ihan kamalasti aikaa ja energiaa kaiken mahdollisen synnytykseen liittyvän spekuloimiseen, vaikka sitten vaan käy niinkuin käy.

Yksi viisas ja mahtava viiden lapsen äiti antoi miulle neuvoksi unohtaa kaikki nää synnytyksenkäynnistys "ässät" ja varautuu vaan pisimpään mahdolliseen odotukseen. Että viideskin voi mennä pari viikkoa yli ja sit jos se äitee parka on käyttänyt vikat kuukaudet niiden ässien toteutukseen, niin on kyllä aika puhki katki poikki sitten, kun niitä voimia oikeesti tarvittais synnytykseen ja vauvan hoitoon. Ja siihen mie viel lisäämään sen, minkä jostain vauvaopuksesta luin, että stressihormoonit vähentää supistuksia.

Niinpä mie taidan olla tuhoontuomittu, koska höyryän koko ajan tai sitten olen väsymyksen takia aivan pihalla ja skitsona. Ettäpä näin.

Ei tainut tää olla mikään kovin järkevä sepustus, toisin kuin se siun Seltsu. Sitä vartenhan tää homma toimii, että ihmisen lapsi saisi kerrankin sielunsa kyllyydestä purppasta. Kuka sitä jaksaisi messissä pysä, jos muiden elämä olisi aina vaan "jees", kun oma on kuitenkin sitä arkee vaan suurimmaksi osaksi. Kaikilla. Huomenna sie viimesitään olet oma itsesi eli ihan mahoton tarmonpesä.

pikkuviikinki
LINNEA: ei meillä ole koskaan mitään ehkäisyä ole ollut, eli ollaan menty sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen, nyt vaan saa hetkeksi riittää ja jotenkin tuo 5 v tuntuu hyvältä ajalta vaikka jo hiukka kuumeilenkin.
ajatella kuinka ihanaa että sulla on kohta edessä se järisyttävä tunne kun oma lapsi syntyy ja se ihana raukea ja ikionnellinen olo =) , eli pikkuviikinki täällä ihan vihreenä :D :heart:

tänään ajattelin hemmotella itseäni ja mennä saunaan ja katsoa miehen kanssa hyvä leffa hesen salaatin kera. :p

Kipinätär harmailee
Linnea: Vedethän menee ja supistukset alkaa aina sillon kun niitä vähiten odottaa eli : Lakkaa odottamasta :D Helppoa?
Hei vaan kaikki ja anteeksi etä en ole käynyt. Toi meijän pikkanen kun tuntuu vieroksuvan nettiä :\| Äskenkin nukkui nätisti ja nyt taas ynisee tossa kehdossa niin että varmaan herää kohta. Meillä on neuvola tunnin päästä , tulen sitten tunnustamaan painon:(
Tsemppiä kaikille! *lähtee jääkaapille hakemaan porkkanaa*

Pikkuviikinki :hug: sori, että utelin. Tollohan mie olen ei voi mittää. Hesessä on ihania salaatteja!!!

Kipsu, muista, että neuvolassa se paino saattaa olla parikin kiloa enemmän, kun mitä se aamulla olis. Miulla ainakin varsinkin, jos aika on iltapäivällä. Onhan sitä syönyt jo siihen mennessä muutakin kuin lähdevettä. :D

Mie tein äsken ekan kerran elämässäni lanttulaatikko, ei mitään muuta, kun possunjauhelihaa ja sipulia ja mausteita, pikkuisen tummaa riisiä. Aivan loistavaa ja varmaan aika terveellistä. Olisin voinut vetää vaikka enemmänkin, mutta ekan lautasellisen jälkeen veden viel lautasellisen kaalia. Ja ruisleipää tietty. Hiukkasen täysi olo, kun on tää masu jo aika muhkea (39+1). Mutta pitäähän sitä vauvaa ruokkia. :LOL:

Siinä ruokavalio-ohjeessahan on illaksi tarkoitettu, että syödään 50g kasviksia... mie syön koko ajan, jatkuvalla syötöllä tuolta puoli kasista kymmeneen (ei mitenkään liity television katsomiseen :whistle: ) kaalia, lanttua yms. Ja juon järjettömiä määriä vettä.

Mutta sokerinmittauspäivänä mie kirjaimellisesti noudatin sitä ohjetta illalla ja söin kaksi ruisleipää, (marjat korvasi) viilin ja porkkanan. Piti sitten illalla ja yöllä hakea santsia jääkaapilta, kun tuntui hapot jo lähtevän liikkeelle.

Onkohan tää syömisvimma psyykkistä, sitä naposteluun tottuneen käytöksen ilmentymää vai todellista tarvetta syödä? Kun kyllähän se mahalaukku vähitellen pienenis, jos sitä ei ahtaisi täyteen. Toisaalta raskaana ollessa varsinkaan, ei huvita alkaa nälkähapoille, ne nostaa sitten tulehdusarvoja ja tuskin on kovin hyväksi vauvalle... Ja usein, jos alkaa nälkä olla hurjaa luokkaa, niin sitten sitä ahtaa kupuunsa mitä kiinni saa.

Huomasitteko, että telkkarissa on taas uusi laihdutusohjelma, vähän brutaalia tirkisteltyä (näitä tositeevee juttuja taas), mutta mie sorrun joskus katsomaan noitakin. No, aihehan oli kovin läheinen, siis painonpudotus. Siinä rouva laihdutti 17kg kahdessa kuukaudessa ja samalla aivan kaunistui ja virkistyi silmissä. Hömpäähän se oli,mutta vetosi kyllä tämmöiseen hömppään.

Hitsi pitääkö se tunnustaa, että miulla tuli ihan itku, koska oli niin liikuttavaa se kilojen lähteminen. :'( En taida olla ihan tolkuissani, mutku se on kohtalontoveri...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 13:00 linnea75 kirjoitti:
Pikkuviikinki :hug: sori, että utelin. Tollohan mie olen ei voi mittää. Hesessä on ihania salaatteja!!!

Kipsu, muista, että neuvolassa se paino saattaa olla parikin kiloa enemmän, kun mitä se aamulla olis. Miulla ainakin varsinkin, jos aika on iltapäivällä. Onhan sitä syönyt jo siihen mennessä muutakin kuin lähdevettä. :D

Mie tein äsken ekan kerran elämässäni lanttulaatikko, ei mitään muuta, kun possunjauhelihaa ja sipulia ja mausteita, pikkuisen tummaa riisiä. Aivan loistavaa ja varmaan aika terveellistä. Olisin voinut vetää vaikka enemmänkin, mutta ekan lautasellisen jälkeen veden viel lautasellisen kaalia. Ja ruisleipää tietty. Hiukkasen täysi olo, kun on tää masu jo aika muhkea (39+1). Mutta pitäähän sitä vauvaa ruokkia. :LOL:

Siinä ruokavalio-ohjeessahan on illaksi tarkoitettu, että syödään 50g kasviksia... mie syön koko ajan, jatkuvalla syötöllä tuolta puoli kasista kymmeneen (ei mitenkään liity television katsomiseen :whistle: ) kaalia, lanttua yms. Ja juon järjettömiä määriä vettä.

Mutta sokerinmittauspäivänä mie kirjaimellisesti noudatin sitä ohjetta illalla ja söin kaksi ruisleipää, (marjat korvasi) viilin ja porkkanan. Piti sitten illalla ja yöllä hakea santsia jääkaapilta, kun tuntui hapot jo lähtevän liikkeelle.

Onkohan tää syömisvimma psyykkistä, sitä naposteluun tottuneen käytöksen ilmentymää vai todellista tarvetta syödä? Kun kyllähän se mahalaukku vähitellen pienenis, jos sitä ei ahtaisi täyteen. Toisaalta raskaana ollessa varsinkaan, ei huvita alkaa nälkähapoille, ne nostaa sitten tulehdusarvoja ja tuskin on kovin hyväksi vauvalle... Ja usein, jos alkaa nälkä olla hurjaa luokkaa, niin sitten sitä ahtaa kupuunsa mitä kiinni saa.

Huomasitteko, että telkkarissa on taas uusi laihdutusohjelma, vähän brutaalia tirkisteltyä (näitä tositeevee juttuja taas), mutta mie sorrun joskus katsomaan noitakin. No, aihehan oli kovin läheinen, siis painonpudotus. Siinä rouva laihdutti 17kg kahdessa kuukaudessa ja samalla aivan kaunistui ja virkistyi silmissä. Hömpäähän se oli,mutta vetosi kyllä tämmöiseen hömppään.

Hitsi pitääkö se tunnustaa, että miulla tuli ihan itku, koska oli niin liikuttavaa se kilojen lähteminen. :'( En taida olla ihan tolkuissani, mutku se on kohtalontoveri...
Sä olet kyllä ihana :hug:

Mulla ei ole kotona vaakaa eli pääsen vaa´alle aina vaan neuvolassa. Seuraavaks vasta 2 viikon päästä keskiviikkona... Sillon kun Linneallakin on jo oma nyytti kainalossa ja voidaan "kuunnella" synnytyskertomusta:D Vauva oli saanut painoa hyvin ja mulla oli tippunut 200g :D JEEEEEE!!! Mä olen meinaan sortunut "muutaman" kerran ja silti oli paino tippunut. Tarttis vaan saada naapuri hakemaan tää sen maha mikä roikkuu mussa kiinni :x

Kuullaan taas ja tsemppiä! :wave:

Kipsun kirjoitus:
Sä olet kyllä ihana

Mulla ei ole kotona vaakaa eli pääsen vaa´alle aina vaan neuvolassa. Seuraavaks vasta 2 viikon päästä keskiviikkona... Sillon kun Linneallakin on jo oma nyytti kainalossa ja voidaan "kuunnella" synnytyskertomusta:D Vauva oli saanut painoa hyvin ja mulla oli tippunut 200g JEEEEEE!!! Mä olen meinaan sortunut "muutaman" kerran ja silti oli paino tippunut. Tarttis vaan saada naapuri hakemaan tää sen maha mikä roikkuu mussa kiinni

Kuullaan taas ja tsemppiä!
IP

Ite oot! Hienoa painonpudotusta!!!! Ja vauvan kasvatusta!!!! Joulupukille kirjoita, tahtoo vaan. Sitten ollaankin taas vähän kevyempiä.

Se miun vauva saattaa siel mahassa viel viipyillä kauemmin, kuin kaksi viikkoa, mutta tulee tai autetaan tulemaan sitten, kun on tullakseen tai jahka lääkärit tulee tolkkuihinsa ja hiffaavat, et en mie osaa synnyttää.

Nyt mie alan meseillä miun veljen kans, se asuu kaukana kaukana, siellä missä pippuri kasvaa ja naiset laulaa.

KIPSU: Hienoa hienoa!!!

LINNEA: Sä olet kyllä aika hellyyttävä. :)

Tänään oli paino taas sen 85 kilon puolella, onneksi. Ja sokerit ok. Silti ei kiinnosta jotenkin tuo ruokavalio ollenkaan, koko ajan mussuttaa jotain pientä ja ei-niin-terveellistä. Oikein kahdehdituttaa ne Linnean lantun ja kaalenpopsimiset. ;)

Vooi mahoton teijän kanssa, Kipsu ja Seltsu. :)

Minua se kaalin purenta rassaa siksi, kun mie luulen tän mahan ihan ihka oikeesi vielä tässä parin päivän sisään ottavan ja pamahtavan. Että jos näätte uutiskuvaa, missä hirvee kaasupallo kohoaa Suomesta, niin ei ole kolmas maailmansota alkanu, vaan Linnea niine kaaleineen. :LOL:

Mie taijan mennä ja hakea mittanauhan tän mahan ympärille, jos se pitäsi sen kasassa. Viimeksi kasvatin mahan tuonne 120cm tienoille ja kovasti on peliaikaa vielä jäljellä, jotta eiköhän tässä viel samoille senteille päästä. :/

linnea75 luimuilee
Tässähän pitää alkaa nostelemaan meitä.

En muistanut sitä mahaa mitata viel, voi miua! Eilen karamellipussin houkutus kävi liian kovaksi, kyllä kai sitä on vaan jatkettava kaalilinjalla ison räjähdyksenkin uhalla. :D En mie koko pussia...

Ja luumuja on tullut syötyä aika hirveesti, kun niitä on onni poimia pihalta ja miulle tulee ihan mahoton villitys, ei voi mittää. Vaan haitanneekos tuo...

masunen

Moikka pitkästä aikaa! Täällähän on mahtava meininki klubilla!
Mä en siis ole sairaalassa vaan sairaslomalla kotosalla niiden supistusten takia, ja on kyllä helpottanut huomattavasti kun saa lepäillä silloin kun siltä tuntuu. Ens viikkokin vielä kotona ja ens viikon torstaina on sitten lääkärineuvola, jossa katsotaan jatkot.
Maanantain raportti jäi väliin ja äsken hiippailin varovasti vaa'alle: 85,1 kg. Voi rähmä, multa jäi 84 kiloa kokonaan välistä!!! Siis toissa maanantain jälkeen tullut yli kilo lisää. Öh, kylläpä vauva kasvaa :whistle:
Pitäis kai mennä takaisin töihin juomaan vettä, kun jostain syystä en meinaa täällä kotona sitä millään muistaa säännöllisesti kitata... ja ehkä täällä on enemmän muitakin kiusauksia...
Noh, parempaa itsekuria muille klubilaisille, kaipa täältä vielä meikäläinenkin joskus nousee... vai pitäiskö sanoa laskee...

Masunen, älä nyt yhtään huoli. Minkäs myö voidaan, kun on niiiin järettömän nälkäset vauvat mahoissa. Soo soo vauvat ei saa äitiä lihottaa ;) miullakin tää ipana tilasi just äsken lihapullia ja leipää. Miten mie voisin nyt lapselta sellaista kieltää, hyvähän se on et syö. Ja siis aatelkaa, mitä neroja meillä on mahoissa, kun osaavat syödä kiinteitä jo näin nuorina =)

Mahan mittaus: 114cm. Siis viikko laskettuun ja aika haipakalla hän on kasvanut. Esikko vai mikä valkovuokko hän nyt on, pääsi tuonne 120cm, eli jos yhtä hiljaa nyt edetään tän projektin suhteen, niin hyvällä kakkosella on aikaa kasvaa viel kolme viikkoa.

Tekis mieli kyllä nuljuuttaa vähän lääkäreitä, kun miulle vänkäävät uuteen ultralaiteeseen nojaten, että pieni lapsi on tulossa. Vanhalla koneella veikkasivat isoa. Ja siis sadannen kerran: yläkäyrä, yläkäyrä on se paikka mistä kohdunkorkeus rastit miulla löytyy.

Ja anteeksi tasapuolisesti ja erikseen tää omanapaisuus jälleen kerran! B)

Hep! Omanapaisena minäkin. Eilen oli katastrofaalinen päivä, tyttö oli ihan mahdoton. Tänään paljon hauskempi päivä.

Mittasin Linnean innoittaman oman mahanympäryksen: viikkoja siis 35+4 ja ympärys näytti olevan 106 cm.

Tänään paino oli jo 86.8 eli kilo enemmän mitä toissapäivänä... :whistle: Millähän tuota nyt selittelis... :whistle: Silti sokerit tosi hyviä.

Hyvät viikonloput immeisille, mä lähden nyt tuon ipanan kanssa Euromarkettiin! :wave:

pikkuviikinki
voi nyyh kun tuli TAAS sorruttua nannaa ja oikein kokonaisen rasiallisen söin rommipalloja!!! :x :(
miksi ihmeessä ei ihminen pysty hillitsemään itseään :headwall: vaan ahtaa naama vääränä kaikkea sontaa sisuksiinsa ja voi tietysti pahoin jälkeenpäin.

antakaa ihmiset mullekin tota kylmää itsehallintaa ja kovapäisyyttä, miksi ihmeessä mä en tähän pysty.
mun pieneen varteeni on toi 68kg todella paljon ja ikävä kyllä se kaikki tuntuu kertyvän tuon vatsan alueelle.

Yhteistyössä