Sokeria vauvalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hillo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan tavallisella sokerilla. Nykyisin ne piltitkin on niin järkyttävän happamia, ettei niitä voi aikuinenkaan syödä ilman lisäsokeria.
Ei sokeri mitään myrkkyä ole. Liika sokeri on, mutta teelusikallinen ei ole liikaa.
 
Ihan tavallista sokeria 6kk. Mun mielestä piltit taas ei maistu ei marjalle ekä hedelmälle saati milleen, vedelle lähinnä..
Hedelmäsokeria voipi myös käyttää jos haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ihan tavallisella sokerilla. Nykyisin ne piltitkin on niin järkyttävän happamia, ettei niitä voi aikuinenkaan syödä ilman lisäsokeria.
Ei sokeri mitään myrkkyä ole. Liika sokeri on, mutta teelusikallinen ei ole liikaa.

teelusikallinen yhteen pilttipurkkiin? :o sun mielestä siis marjat on happamia :laugh:, kun noissahan on vaan marjojen/hedelmien oma sokeri. oot turruttanut makuaistisi liialla makealla ja samaa teet lapsillesikin.
 

Yhteistyössä