H
Hillo
Vieras
Millä maustaisitte alle vuoden ikäisen vauvan marjasoseet ja -kiisselit? Ihan tavallisellako sokerilla, vai hedelmäsokerilla..? Vai ei millään..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Ihan tavallisella sokerilla. Nykyisin ne piltitkin on niin järkyttävän happamia, ettei niitä voi aikuinenkaan syödä ilman lisäsokeria.
Ei sokeri mitään myrkkyä ole. Liika sokeri on, mutta teelusikallinen ei ole liikaa.