Soittoääni

  • Viestiketjun aloittaja "Mymmeli84"
  • Ensimmäinen viesti
"Mymmeli84"
Siis, koneelta jos lataan jonkun musiikkikappaleen puhelimeen, niin on huono soittoäänenä koska alkaa alusta se biisi puhelimen soidessa. Siksi olen tilannut silloin tällöin valmiin soittoäänen esim Buumista. Nyt mulla on uudehko puhelin, Samsung Galaxy Mini, johon ei pysty tilaamaan soittoääniä!! Buumista ei tule viestiä ja netAnttilasta tilasin kokeilu viestin, jonka tuloksena selvisi että tähän puhelimeen ei saa sieltäkään soittaria tilattua. Siis onpa tosi nykyaikainen luuri, argh!

Isot on ongelmat, joo-o :) Mutta ärrrrsyttää! Mites muiden Samsungit...?
 
Sulla pitäis olla sielä semmonen sovellus kuin "Market".
Mene tähän Markettiin, ja valitse valikosta "ilmaiset sovellukset", tai laita suoraan hakupalkkiin hakusana "Zedge".

Zedge on androidpuhelimelle sovellus, josta saa ladattua ilmaiseksi soittoääniä ja taustakuvia, ja soittoäänet ovat ihan sopivan lyhyitä.

http://www.wowtechy.com/wp-content/uploads/2011/03/android-market-makeover.jpg Tuossa hieman osviittaa marketin ulkonäöstä.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/71B83O6LRdL._SL500_AA300_.png
Ja Zedgellä on tällainen logo, jotta osaat oikean sovelluksen sieltä etsiä :)
 
Ai että, kiva! :) En hoksannu tossa aikasemmin vinkata, mutta voit myös ihan biisin nimellä/artistin nimellä hakea niitä soittoääniä. Tai genren mukaan, jos tykkäät vaikka rockista niin kirjotat vaan "rock" ja sieltä tulee sitten kaikki mitkä on tagattu kyseiseen genreen jne :)
 
"Mymmeli84"
Ok! Mitäs muita sovelluksia tykkäät ite käyttää, jos saa udella? Mä kun oon tähän asti käyttäny puhelinta vaan soittamiseen ja tekstiviestittelyyn, nyt on nettipaketti joten FB:ssa tulee käytyä luurilla siloin tällöin mut olis kiva oppia enemmän ja saada kaikki hyöty irti. Oon ihan noviisi näissä jutuissa :)
 
Mulla on erilaisia sovelluksia mitä käytän enemmän tai vähemmän, lähinnä tommonen sääpalvelu (hakee gprs-yhteydellä säätiedot omasta paikkakunnasta, ihan näppärä) kuin AccuWeather. En nyt tosin muista, onko vakiona vai pitikö hakea Marketista.

Sitte tottakai löytyy facebookin mobiilisovellus ja myös erillinen messenger naamakirjaan (suosittelen ehdottomasti!), ja Google+ sovellukset löytyy. Myös Youtuben sovellus löytyy, ja on ihan kätevä sekin. Ei tarvitse selaimen kautta mennä ja odotella hidasta lataamista, kun tuo youtuben oma sovellus toimii nopeammin mitä isommille selaimille tarkoitettu. Twitter-tili jos on, niin siihenkin löytyy näppärä sovellus androidille :) Jos haluaa hifistellä hieman enemmän, niin löytyy ihan hauska sovellus kuin Foursquare (kannattaapi googlettaa jos haluaa lisätietoja). Muutama sovellus löytyy myös, jolla luen sitten ulkomaisia sanomalehtiä harvemmin.

Sitten näitä aivottomampia sovelluksia löytyy myös muutama, eli jotain pelejä ja juurikin näitä musiikki/kuvasovelluksia. Zedge on kyllä käytössä eniten koska sieltä saa molempia, mutta jos pelkkiä kuvia haluaa latailla niin sitten on löydettävissä tuollainen kuin Backgrounds Box HD-sovellus, jossa on kattava kasa noita taustakuvia.

Kaikki sovellukset mitkä on ilmaisia, kannattaa kokeilla jos kiinnostaa. Ne voi aina sitten poistaa, jos ei tunnukaan tarpeelliselta :)
 
[QUOTE="Mymmeli84";26196784]Okei! Nyt 92% kohdalle tuntuu latautuminen jumittuneen, argh! Täytyykin oikeen ajan kanssa tutkia tarjontaa :)[/QUOTE]

Kyllä se siitä rytkäsee sen lopunkin vielä :p Varoituksen sanana vain, että itse ainaki mulla meni muutamia tunteja ihan ohi ku jämähdin selaileen tarjontaa. Juurikin sen takia, että siellä nyt sattuu oleen IHAN laidasta laitaan kaikkea mahdollista :D
 

Yhteistyössä