mun hammaslohkesi, soitin eilen tk:n päivystykseen jossa sanottiin, että sen päivän päivystysajat on mennyt, että soita aamulla heti seitsemältä, niin pääset perjantaille, kun vaikka se ei ole kipeä, niin ei kannata jäädä viikonlopuksi, kun se voi sillo alkaa sitten särkemään. olen kyllä yksityisetkin soittanut läpi mut osa on lomalla ja muilla listat täynnä. joten aamulla sit soitin, kerroin asiani, ja se nainen siellä sano mulle epäystävällisesti, että tänne ei oteta niitä joilla on hammaslohjennut, jos ei ole särkyä et pääse, meillä on henkilökuntapula. no mä sit sanoin, että olisinpa mä vaan eilen tänne päässy, mut kun kello yksi, jolloin eilen olis ollut yksi paikka niin en päässyt, kun ei ollut autoa, ja käskettiin soittaa aamulla heti seitsemältä, niin ajan saan sit varmasti tälle päivälle. nainen mulle sit vaan tiuski, että noin ei sais menetellä, että tänne otetaan vain ne särkytapaukset. anto sit kuitenkin ajan minulle varttia vaille yhdeksän, kun kerta joku ajattelematon oli mulle niin luvannut. kun joku ajattelematon tollukka kuulema menee tällaisia lupaamaan, mitä ei sais luvata. no ei kai se mun vika ole jos heillä on täyttä. jatkasivat perjantainakin työpäivää, eivätkä läppäis kiini kello 13. mä pelkään muutenkin hammaslääkäriä, ja nyt olen ihan kauhuissani, kun tuntuu, että ne jotenkin kostaa mulle tän että sinne tunken. kerroin kyllä että olin kaikki yksityiset jo läpi käynyt ja yrittänyt sieltä saada aikaa. pelottaa ihan vietävästi