Soitteleeko muiden palstalaisten miehet kesken työpäivän kysyäkseen "kotikuulumisia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ei.
Ja mua ärsyttäisi ihan suunnattomasti jos soittelisi.

Jos on jotain ihan todella älyttömän akuuttia, niin sitten soitetaan. Jos muuten jotain asiaa, hoituu sähköpostilla.
Ja jos ei mitään tärkeää, niin ne kuulumiset ehtii puhua sitten työpäivän jälkeen.
Komps. En ole ikinä tajunnut, miksi työpäivän aikana pitää jorista jatkuvasti puolison tai lasten kanssa.
 
soittelee täälläkin. Silloin kun olin itse töissä oli vaikeampaa löytää sellaista hetkeä että molemmilla olisi ollut tauko, mutta muuten nyt kun oon kotona puhutaan puhelimessa pari kertaa päivässä ilman erityisempää asiaa. Meillä on kyllä ilmaiset puhelut, se varmasti vaikuttaa!
 
Kyllä
Mä varmaan suuttuisi jos mies soittaisi että miten on aamu menny lasten kanssa. Ihan niinkun ois jotenkin kysymysmerkki että pärjäänkö.

Kyllä se soittelee, mutta ei mitään "kotikuulumisia". Kuulumisia jutustellaan kun tulee kotiin.
 
ruokis
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Soitteleeko muiden palstalaisten miehet kesken työpäivän kysyäkseen "kotikuulumisia"?

Tuli mieleeni tuossa miehen ihanan puhelun jälken kysäistä muiden tilannetta?
Meillä joka päivä useampi puhelu tulee mieheltä.
Yleensä sen jälkeen kun isommat koulussa,että kuinka aamu meni jne.
aikun kiva! meillä tehdään kotoa käsin töitä, välillä pusutellaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mä varmaan suuttuisi jos mies soittaisi että miten on aamu menny lasten kanssa. Ihan niinkun ois jotenkin kysymysmerkki että pärjäänkö.

Kyllä se soittelee, mutta ei mitään "kotikuulumisia". Kuulumisia jutustellaan kun tulee kotiin.
No, minun ei ole tarvinnut kyseenalaistaa epäileekö mies etten pärjäisi.
Mies on vaan todella tiiviisti perheen parissa vapaa-ajallaan ja ei ilmeisesti täysin irrottaudu töissäkään.Otti mm. pitkähkön loman tähän keskimmäisen koulunaloitus ajankohtaan,että saa olla mukana isossa elämäntilanteen muutoksessa pienen ihmisen näkökulmasta.

Välillä vaikea töiden jälkeen kaikkea jutustella kun on iso ikäjakauma lapsilla ja joudumme vähän jakamaan perhettä eri menoihin.
 
säde
Alkuperäinen kirjoittaja säde:
Ei soittele. Kuulumiset vaihdellaan töiden jälkeen. :)
Parina ensimmäisenä vuonna soittelimme varmaan kesken työ-/koulupäivienkin, kun oli niin ikävä. :D Mutta nyt kun on oltu viisitoista vuotta yhdessä, ei ikävä pääse enää yllättämään kesken päivän ja meille sopii hyvin, että kuulumiset vaihdetaaan työpäivän jälkeen. Päivän aikana soitellaan vain, jos tulee tärkeää asiaa. :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mähis:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Soitellaan ja monta kertaa. Ammatinvalintakysymys :D
Ai, että valitaan ammatti sen mukaan, että kerkiää kotiin rimputtelemaan..?
:) Me ollaan aina mietitty, että työ ois semmonen, et jäis vapaa-aikaa ja että jaksais. Miksei toi kotiin rimputtelukin oo ihan hyvä kriteeri.
 

Yhteistyössä