Soitteleeko muiden palstalaisten miehet kesken työpäivän kysyäkseen "kotikuulumisia

Soitteleeko muiden palstalaisten miehet kesken työpäivän kysyäkseen "kotikuulumisia"?

Tuli mieleeni tuossa miehen ihanan puhelun jälken kysäistä muiden tilannetta?
Meillä joka päivä useampi puhelu tulee mieheltä.
Yleensä sen jälkeen kun isommat koulussa,että kuinka aamu meni jne.
 
juu
No ei. En minäkään häiritse miestä töissä, ellei ole erityistä asiaa. Esimerkiksi itse en voi koulussa puheluihin vastailla edes. Tosin ok, en ole kotiäiti että näin.

Sitten kotona rupatellaan päivän kuulumiset.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No ei. En minäkään häiritse miestä töissä, ellei ole erityistä asiaa. Esimerkiksi itse en voi koulussa puheluihin vastailla edes. Tosin ok, en ole kotiäiti että näin.

Sitten kotona rupatellaan päivän kuulumiset.
Piti vielä lisätä, että on varmaan työnkuvastakin kii. Meillä miehellä on tosi kiireisiä päiviä ja on toimitusjohtaja, niin ei siinä nyt kamalasti ehdi edes sähköposteja lukea saatika soitella turhia soittoja. On siis kyllä paljon tekemistä töissä.
 
Ei.
Ja mua ärsyttäisi ihan suunnattomasti jos soittelisi.

Jos on jotain ihan todella älyttömän akuuttia, niin sitten soitetaan. Jos muuten jotain asiaa, hoituu sähköpostilla.
Ja jos ei mitään tärkeää, niin ne kuulumiset ehtii puhua sitten työpäivän jälkeen.
 
4n äiti
kun olin vielä kotona, me miehen kanssa sättäilimme pitkin päivää. töissäkäyvinä teemme sitä vähemmän, mutta kummallakin on sätti koko päivän auki. jos on hiljaista niin sättäämme enemmän. käymme lisäksi kahdestaan kerran viikossa lounaalla.
 

Yhteistyössä