Soitinpa sit poliisit yläkerran naapurille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
TAAS koko yö musiikin soittoa, metelöintiä ja kiroilua.

pitäisikö sille vittuilleissa ostaa ´joululahjaksi langattomat kuulokkeet.
Tää ei oo mikään nuori mies, joten ei juhlinuit koulunpäätöstä, on vaan niinalkoholisoitunut ettei ymmärrä mitä tekiée väärin kun yöt hudattaa musiikkia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sanot että sellanen peli jatkuu usein...jos saisi häädön kun tarpeeksi monta valitusta tulee..

kaksi valitusta ojo ehty.

seän soitti silloin keran KOLME yötä putkeen musiikkia.
kyllä se Toiottavasti ei pilaa midän joulua musiikin huudattamisella

Meillä alko tapahtuun sit ku tehtiin noista häiriköistä porukalla valitus. Mä (koska asun tässä niiden seinänaapurina) kirjotin valituksen johon laitoin kaikki häiriöt joita noista kokoajan on ja sitten muut naapurit tässä allekirjoitti sen eli mun lisäksi 10 naapuria. Tällä hommalla saatiin asiaa etenemään. Ja seuraavasta valituksesta minkä tein, naapureiden vuokrasopimus irtisanottiin.

Joka kerrasta kannattaa valitus tehdä. Näin on jotain mahdollista saada se sieltä pihalle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai se sit tiiä kuka soitti poliisit?Ettei tuu teiän oven taakse kolkuttelemaan.

saattaa tietääkin,mutta ei mua haittaa. Ei se varmaan paha ole alkoholisoitunut vain, yksiksen mölyää kun hyppii ja laulaa sen musiikin tahdissa. sit kiroilee kun levy jää jumiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Meillä alko tapahtuun sit ku tehtiin noista häiriköistä porukalla valitus. Mä (koska asun tässä niiden seinänaapurina) kirjotin valituksen johon laitoin kaikki häiriöt joita noista kokoajan on ja sitten muut naapurit tässä allekirjoitti sen eli mun lisäksi 10 naapuria. Tällä hommalla saatiin asiaa etenemään. Ja seuraavasta valituksesta minkä tein, naapureiden vuokrasopimus irtisanottiin.

Joka kerrasta kannattaa valitus tehdä. Näin on jotain mahdollista saada se sieltä pihalle..

minä olen yhdessä toisen naapurin kanssa kaksi valitusta tehnyt, eiköhän tuo kohta pääse muuale metelöimään.
kyllä ymmärtäisin jospäivällä soittaisi ,mutta myös viikonloppuisin ihmisten on saatava nukkua, kaiki ei halua valvoa

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

minä olen yhdessä toisen naapurin kanssa kaksi valitusta tehnyt, eiköhän tuo kohta pääse muuale metelöimään.
kyllä ymmärtäisin jospäivällä soittaisi ,mutta myös viikonloppuisin ihmisten on saatava nukkua, kaiki ei halua valvoa

Tehkää yhdessä lisää niitä valituksia.

Meidän naapurit kans soittaa musiikkia täysillä ja sit ne vissiin paiskoo huonekaluja seinille, äänestä päätellen, ja hakkaavat pattereita. Pariin kertaan on tyttö heränny 3-4 aikaa eikä oo uskaltanu metelin takia nukahtaa.. Luojan kiitos noi tosta keväällä lähtee.

Mä en oo uskaltanu noille poliiseita soittaa.. :snotty: Noi on jotai narkkareita/sekakäyttäjiä ja varmasti arvais että mä oon kytät soittanu. Tuo ukko on niin arvaamaton että siitä ei yhtään tiiä et mitä se tekis.. Tossa syksyllä kävi kytät sen tosta etupihalta hakeen kun se siinä rymys (4. kerta kesän ja syksyn aikana) ja se poliisi vaan mulle tuumas että tuo on ihan täys narkki.

Hitto ku noita on nykyään joka paikassa.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
Ite kävin naapurille joskus raivoomassa musiikista ja kolistelusta.. :ashamed: Oli varmaan huvittava näky ku huudaan 2metriselle tatuoidulle ukolle.. :laugh: :laugh: mut kyllä loppu musat&kolinat ;)

minä en uskaltais mennä, humalaiset on arvaamattomia

Ei nuo meluavat naapurit oo kivoja :hug:
Meijän talossa alakerrassa asui joku juoppo,jonka kaikki kaverit vissiin tuli kyläilemään tms. polttivat tupakkaa sisällä,kun ei siinä kämpässä oo parvekettakaan.Karmee haju aina rappukäytävässä,liekkö oksentanutkin joku sinne,siltä ainakin hais välillä. Ikkunat oli auki ja musiikki+semmoinen yleinen möly ja pullojen kilinä yms. kuului meijän partsille,siitä nyt sikäli ollut sen suurempaa haittaa kun meijän olkkari oli vaan sillä puolella ja makkari toisella puolella taloa.

Ei myö siitä ehitty valittamaan vaikka sitä mölyä siltä kuuluikin,kun se vissiin sai jonkun kohtauksen,tai mitä lie tapahtunutkaan,ambulanssi sen siitä kävi eikä se takas tullut.

Meitä odottaa tuo ihan sama taas uutena vuonna, kun kuulemani mukaan yläkerrassa on TAAS bileet :headwall: Juuri juhlivat pikkujouluja ja luukuttivat musaa aivan täysillä (niillä muuten on HELVETIN hyvät poppivehkeet) klo 00:30 saakka.

Kävin tuossa puolenyön kinttaalla pyytämässä ystävällisesti musiikkia pienemmälle, mutta eipä pyynnöt auttaneet. Sain kyllä uuden lempinimen tuolta reissulta...v*tun alakerran valittava ämmä :laugh:

Aikoinaan mun ja ex:n alakerrassa asu joku juoppo. Soitti jotain iskelmi kaiket päivät ja piti kauheita juoppo bileitä. Paras oli ehdottomasti kun huus aamusin ulkona klo 6 komppaniassa herätys.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
jos haluaa jotain tapahtuvan,pitää olla 3:n muun asukkaan nimet valituslapussa..

meillä riittää oman lisäkis joku toinen. ja jos tarvitaanuseampi nii saansen. kaksi vaitusta on jo tehty, ihan virallisesti ja toinen on jo ollut oikeudessakin.
Ei sinänäänsä väliä vaika tuo ukko tuossa asuukin mutta hilja pitäis olla. Tuo möykkää YKSINÄÄNnoin kovaa....

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Meitä odottaa tuo ihan sama taas uutena vuonna, kun kuulemani mukaan yläkerrassa on TAAS bileet :headwall: Juuri juhlivat pikkujouluja ja luukuttivat musaa aivan täysillä (niillä muuten on HELVETIN hyvät poppivehkeet) klo 00:30 saakka.

Kävin tuossa puolenyön kinttaalla pyytämässä ystävällisesti musiikkia pienemmälle, mutta eipä pyynnöt auttaneet. Sain kyllä uuden lempinimen tuolta reissulta...v*tun alakerran valittava ämmä :laugh:

mä olisin tehnyt VIRALLISEN valituksen ja pyytänyt joltai muultakin allkirjoituksen lappuun.

Hyvä että soitit:)
Tollaset oikeet häiriköt on niin perseestä,kun eivät aattele muita ollenkaan...

Kavereilla tosin on sellaset naapurit jotka valittaa siitäkin kun imuroi kolmelta päivällä ja jos yöllä vetää vessan..Kaverit suunnittelee nyt suuntaavansa vessansa ilmastoinnin naapuriin ni sit voi olla hyvin mielin vetämättä vaikka pari päivää:D
Ja olihan tää naapuri tuonu huopatossutkin kavereille,et jos viitsisivät niitä käyttäää...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Hyvä että soitit:)
Tollaset oikeet häiriköt on niin perseestä,kun eivät aattele muita ollenkaan...

Kavereilla tosin on sellaset naapurit jotka valittaa siitäkin kun imuroi kolmelta päivällä ja jos yöllä vetää vessan..Kaverit suunnittelee nyt suuntaavansa vessansa ilmastoinnin naapuriin ni sit voi olla hyvin mielin vetämättä vaikka pari päivää:D
Ja olihan tää naapuri tuonu huopatossutkin kavereille,et jos viitsisivät niitä käyttäää...

ei tuommoisesta tarvi välittää, päivällä saa imuroida ja jopa musiikkia kuunnella yö on nukumista varten ja jos ei nuku nin pitäää anataa niden nukkua jotka sitä haluavat tehdä

Meillä kans V****pää naapurit. Juopposakki ryyppää ja rellestää siellä välillä 24h, ei hetken rauhaa (nyt huijasin, on siellä välillä max 2vrk hiljasta). Oli kiva 2vkoa sitten kotiutua sairaalasta vauvan kanssa ja täällä odotti myös 1v poika, oli kiva yrittää levätä ja kotiutua kun naapurin juopot luukutti musaa täysillä ja metelöi 02 asti (harvinaisen aikasin lopettivat) ja meno jatku taas 09 ja kesti koko hlvtin päivän. Mukavaa yrittää lasten kanssa touhuta kun naapurin meteli on niin kovaa että ei todellakaan kuule täällä edes omaa tvtä :kieh:

Nuo ovat niitä syitä miksi asumme maalla omakotitalossa selkosten ja susien keskellä.

Kun muistaa millaista elämää se alakerran diileri vietti, niin ei valita kuskuurasituksista.

no ei tarttis varmaan välittaa,muttei joka päivä jaksa kukaan kuunnella kun aina on jostain jotain valittamista..
Ei tartte enää ihmetellä miksi edelliset kaksi vuokralaista on viihtyneet kuukauden ja sit muuttaneet pois:D
Toisella puolel siinä rivarissa kavereiden naapurissa asuu lapsiperhe..ihan törkeen ihania ihmisiä:)

mäkin olen onnellinen että nyt asun omakotitalossa...
Tätät ennen asuin yksin kerrostalossa jossa oli vanhempia ihmisiä vain asukkaina..siellä ei uskaltanut elää kunnolla..tytön kanssa asuin hetken rivarissa jossai toinen naapuri huudatti yöt musiikkia ja toinen naapuri valitti että se olen minä joka huudattaa..juu mulla oli parin viikon vanha tyttö ni mä todellakin halusin huudattaa ehdoin tahdoin musaa täysillä:D

Oma koti kullan kallis :heart:

Yhteistyössä