Soitin pomolle sairaslomani jatkumisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
muutamaan otteeseen, ei vastannut niin jätin hänelle viestin. Ei ole vastannut viestiin mitään. Tosin ei yleensäkään edes muista tuollaisia asioita tai niihin kommentoi sen kummemmin. Pitääkö mun nyt kuitenkin vielä soittaa tai jotain? Huomenna sitten siis, kun virka-aika on jo loppunut...

Ei tahalleen vastaa ja kun et ilmoita sille henk.koht. niin se saa syyn nalkuttaa kuin mikäkin teini, varma tieto. Soita sille omaan puhelimeensa ja sano.

[QUOTE="kääk";26084850]Kyllä se kuuluu henkilökotahtaisesti ilmoittaa.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat henkilökohtaisella? miten ilmoitat henkilökohtaisesti jos toinen ei vastaa puheluihin? menetkö kenties käymään kotiovella? :)

[QUOTE="vieras";26084909]Mitä tarkoitat henkilökohtaisella? miten ilmoitat henkilökohtaisesti jos toinen ei vastaa puheluihin? menetkö kenties käymään kotiovella? :)[/QUOTE]

Puhut henkilökohtaisesti hänen kanssaan. jos et saa häntä kiinni puhelimitse, sitten otat yhteyttä hänestä seuraavaan vastuuhenkilöön. Ei pitäisi olla vaikeaa.

[QUOTE="kääk";26085013]Puhut henkilökohtaisesti hänen kanssaan. jos et saa häntä kiinni puhelimitse, sitten otat yhteyttä hänestä seuraavaan vastuuhenkilöön. Ei pitäisi olla vaikeaa.[/QUOTE]

No en mä tiedä kuka olisi mun pomosta seuraava vastuuhenkilö. Työpaikalle nyt ilmoitin muuten asiasta ja sieltä sanottiin että asia ok.

Nojoo, kiitos vastauksista. Ehkä vaan yrittelen soittaa uudestaan huomenna. Pomon työpiste kun on kumminkin aivan eri osoitteessa kuin oma työpaikkani, joten en mielelläni sinne lähde ajamaan, eikä meillä KOSKAAN ole ollut muuta ohjeistuista kuin se että sairaslomalapun voi toimittaa töihin palattuaan sisäisellä postilla.

ei sitä saikkulappua tartte heti viedä, jos kerta saikulla on :) Jos pidempi saikku niin sitten hyvä lähettää vaikka postissa jos ite ei voi viedä.

Jos et saa esimiestä kiinni jätä viesti, sen jälkeen ilmoita työkavereillesi. Puhelinvastaajaan jätetty on henkilökohtainen.

[QUOTE="harmaana";26085192]ei sitä saikkulappua tartte heti viedä, jos kerta saikulla on :) Jos pidempi saikku niin sitten hyvä lähettää vaikka postissa jos ite ei voi viedä.

Jos et saa esimiestä kiinni jätä viesti, sen jälkeen ilmoita työkavereillesi. Puhelinvastaajaan jätetty on henkilökohtainen.[/QUOTE]

No näin olen toiminut :)

[QUOTE="vieras";26085224]Ok, meillä sairaslomalappu pitää olla viikon sisällä joko pomolla tai sihteerillä, muuten ei saa palkkaa ainakaan joka päivästä.[/QUOTE]

aijjaa, meillä ei ole tuollaisia säädöksiä.