soitin neuvolaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Olipa sitten herran jestas tosi mukava puhelu neuvolaa.... Kolmatta siis odottelen.. ja kierto ollu sellasta 24-26 päivää. Lauantaina sitten tuli tuo 26 päivää täyteen ja tein testin joka näytti positiivista. Ajattelin, että soitan heti neuvolaan, kun tuolla meijän tk:ssa muutenkin kaikki ajat tiukassa ja edellisen kohdalla oli eka aika joskus viikolla 9. Ihan vaan ajattelin, ettei sitten sinne neuvolaan tule tiukkaa ja kaikki ajat jo annettu jos soittelen vasta joskus kuukauden päästä aikaa.
Siellä sitten vastasi joku tuuraaja, joka vähän naureskeli kun nyt jo soittelin aikaa. Ilmotin vaan topakasti, että muistampas sitten seuraavalla kerralla soitella vasta viikolla 10 niin saatte sitten järjestää kiven alta sen ajan mulle. Sitten ei oikeen millään menny sillä jakeluun, että mulla on lyhyt kierto ja sen vuoksi tiedän nyt jo raskaudesta. Tuumaili vaan, että olehtkohan tehnyt vähän hätäseen sen testin kun jo viikonloppuna on pitäny päästä testaileen.. kun kuulemma niitä positiivisia testejä voi tulla ennen ku menkat alkanu vaikka raskaus ei sitten sen pidemmälle menekkään. ARGH!!! Siis se piti mua ihan tollona ja sellasena joka ei tiedä omasta kuukautiskierrosta yhtään mitään. Kun pitäähän se nyt vähintään olla sen 28 päivää kun neuvolassa sellasesta kiekosta se laskettu aika katotaan... Onneksi ei oo vakkari neuvolan tätsy toi!

Muistan kun odotin toista ja soittelin aika pian neuvolaan kun olin testin tehnyt. Sieltä antoivat ajan, en siis kerjännyt heti sinne. Aika oli viikolle 8 ja kun menin sinne oli siellä joku tuuraaja terkkarina. Ensin se sanoi että mitä sinä näin aikasessa vaiheessa täällä teet?! Sanoin vaan että sieltä joku täti sen mulle antoi kun soitin. Seuraavaksi kysyi onko lapsi toivottu? Olin vähän että HÄ?! Ja oli ihan toivottu. Sitten alkoi selittämään että jos tulee kovia hartiapistoksia niin sitten on todennäköisesti keskenmeno!!

Ei vissiin tämä täti tahtonut meille vauvaa. Onneks sitä tätiä ei sen jälkeen enää näkynyt, saatin oma ihana neuvolatäti takasin:)

Yhteistyössä