Soitin kello 5 aamulla poliisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
meidän lähiössä ei kukaan välitä vaikka päätä vietäis, "menkää sisälle tappelemaan" tuli kommenttina kun mies hakkasi ja huusin apua :(

Naapurit ovat varmasti kyllästyneet jatkuviin tappelun ääniin. Jos typerä muija ei tajua erota hakkaavasta miehestä, niin sen on pakko olla sillon masokisti, eikä oikeasti apua kaipaakaan.

Kukaan meidän naapureista ei koskaan soittanut apua, kun isä ja äiti riitelivä s ekätappelivat aamuyöstä viikottain kun oli pieni. Ja sitä jatkui monta vuotta. Ja asuttiin sentääs kerrostalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jooh, siihen aikaan ko exän kans olin vielä, eipä ne naapurit ikinä soitellu kyttiä paikalle vaikka tasan tiesivät että äijä nakkoo minua seiniin, vaikken ite huutanukkaan ikinä, exä huusi senki eestä kuinka tappaa minut jne... :/ Ja ryminä oli varmasti sitä luokkaa että kuulu joka paikkaan.

Hyvin teit, ois voinu käyvä pahemminki tuossa. :flower:

anteeksi, mutta pakko kysyä, et mitä vattua teette tuollaisten naistenhakkaajien kanssa??

Jos alan kertomaan sen tässä, siitä tulee pitkä tarina. :/ Ex löi ekan kerran pari viikkoa ennen häitä. Sitä ennen oli jo parin vuojen ajan muokannu minua haluamakseen ihmiseksi. Lopulta olinki vain ihmisraunio, ilman itsetuntoa, ilman mittään. En edes käsittäny ettei se ole oikeaa elämää.
Mulle on auennu kokonainen uus maailma sen jälkeen ko erosin siitä, ja löysin nykysen mieheni. :heart:

hyytikyppyselle :hug:

Ja ap hyvin tehty! Hyvä kiertää aina takaisin :heart:

Mä soitin poliisit ku naapurista kuulu kolinaa ja huutoa kahden maissa yöllä. Poliisit tuli ja ilmeisesti naapurin nainen oli riehunut yksinään huutaen miehelleen puhelimeen.. Miehen kanssa luultiin jo että siellä tapetaan jotain kun niin kovin kuulu kiljumista ja tavaroiden heittelyä. Eipä naapuri paljoo moikkaillut tapauksen jälkeen, omituinen pariskunta muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jooh, siihen aikaan ko exän kans olin vielä, eipä ne naapurit ikinä soitellu kyttiä paikalle vaikka tasan tiesivät että äijä nakkoo minua seiniin, vaikken ite huutanukkaan ikinä, exä huusi senki eestä kuinka tappaa minut jne... :/ Ja ryminä oli varmasti sitä luokkaa että kuulu joka paikkaan.

Hyvin teit, ois voinu käyvä pahemminki tuossa. :flower:

anteeksi, mutta pakko kysyä, et mitä vattua teette tuollaisten naistenhakkaajien kanssa??

Jos alan kertomaan sen tässä, siitä tulee pitkä tarina. :/ Ex löi ekan kerran pari viikkoa ennen häitä. Sitä ennen oli jo parin vuojen ajan muokannu minua haluamakseen ihmiseksi. Lopulta olinki vain ihmisraunio, ilman itsetuntoa, ilman mittään. En edes käsittäny ettei se ole oikeaa elämää.
Mulle on auennu kokonainen uus maailma sen jälkeen ko erosin siitä, ja löysin nykysen mieheni. :heart:

Onneksi!! :) Ja onneksi olkoon, että sait ittes irti siitä suhteesta!! Moni ei siihen valitettavasti pysty.. :(

Mun kaverit ottivat kotiinsa turvaan tytön jota myös poikaystävä mäiski aika pahaan kuntoon ja soittivat poliisit yms. Seuraavalla viikolla pariskunta tuli kaulaillen vastaan... eivät aio kuulemma enää välittää jos tappelevat...

Kyllä mä ainakin soitan poliisit heti vaikka ei edes tapeltaisi, mä en jaksa möykkää kuunnella. Aina on poliisit olleet asiallisia, sekä meille, että niille meluajille. Jos ei ole uskottu puhetta, niin niska-perse otteella maijaan. Vieläpä, että näkisin/kuulisin, että jotain pahoinpideltäisiin tai lapsi olisi bileissä niin lähtis soitto heti.

Ei ymmärrä ihmisten välinpitämättömyyttä.

On heitteillejättöä jättää soittamatta poliisille. Minä en kykene ymmärtämään ihmisiä jotka eivät auta tuollaisessa tilanteessa. Kun olin itse pieni, isä hakkasi äidin säännöllisesti. Kukaan ei puuttunut hakkaamiseen. Jos me lapset juoksimme naapuriin karkuun, meille avattiin ovi kyllä ja jossain vaiheessa lähetettiin takaisin kotiin katsomaan mitä isälle ja äidille kotiin kuuluu. Äitini joskus yritti pyytää naapureilta apua jolloin vastauksena oli että kyllä hänen velvollisuutensa on pysyä kotona ja vain kärsiä. V***ttu mitä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Asda:
On heitteillejättöä jättää soittamatta poliisille. Minä en kykene ymmärtämään ihmisiä jotka eivät auta tuollaisessa tilanteessa. Kun olin itse pieni, isä hakkasi äidin säännöllisesti. Kukaan ei puuttunut hakkaamiseen. Jos me lapset juoksimme naapuriin karkuun, meille avattiin ovi kyllä ja jossain vaiheessa lähetettiin takaisin kotiin katsomaan mitä isälle ja äidille kotiin kuuluu. Äitini joskus yritti pyytää naapureilta apua jolloin vastauksena oli että kyllä hänen velvollisuutensa on pysyä kotona ja vain kärsiä. V***ttu mitä ihmisiä.

On täysin oma valinta jos haluaa elää väkivaltaisen kumppanin kanssa ja antaa samalla myös lastensa kärsiä.

Turha siitä naapureita on syyttää. Ei heiltä mitää apua jatkuvaan väkivaltaan ole saatavilla. Ainoa ratkaisu olisi ollut ero. Syytä vain äitiäsi, joka ei eronnut ajoissa, vaan antoi tilanteen jatkua.

Minä olen kiittänyt äitiäni, joka älysi erota väkivaltaiseksi muuttuneesta isästämme, kun olin 6-vuotias. Tällä teolla hän pelasti lapsuutemme. Sen jälkeiset muistot ovat vain hyviä. Kiitos siitä sinnikkäälle yksinhuoltaja-äidillemme.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Turha siitä naapureita on syyttää. Ei heiltä mitää apua jatkuvaan väkivaltaan ole saatavilla. Ainoa ratkaisu olisi ollut ero. Syytä vain äitiäsi, joka ei eronnut ajoissa, vaan antoi tilanteen jatkua.

Minä olen kiittänyt äitiäni, joka älysi erota väkivaltaiseksi muuttuneesta isästämme, kun olin 6-vuotias. Tällä teolla hän pelasti lapsuutemme. Sen jälkeiset muistot ovat vain hyviä. Kiitos siitä sinnikkäälle yksinhuoltaja-äidillemme.

Syytän sekä naapureita että muuta yhteisöä. Äitini oli nuori ja naiivi. Hän pyysi lähipiiriltään apua että pääsisi pois meidän lasten kanssa. Vastaukseksi hän sai että naisen paikka on kestää ja että vain huono äiti tekee lapsista isättömiä. Lisäksi häntä peloteltiin jatkuvasti että lapset otetaan häneltä pois jos hän lähtee, sillä hänellä ei ollut tuloja eikä paikkaa mihin mennä. Lopulta hän uskalsi marssia meidät lapset kainalossa sosiaalitoimistoon kysymään saisiko hän rahaa matkalippuun jos hän haluaa tällaisessa tilanteessa paeta. Sosiaalivirastossa pyydettiin samantien paikalle lastensuojeluviranomainen joka selitti että lapsia ei oteta pois mikäli hän lähtee, mutta riski on suuri mikäli hän jää.

Entisessä asunnossani soitin kerran poliisit paikalle kun alakerrasta alkoi kuulua aamuyöllä riitelyä, nainen huusi "päästä irti" ja "poliisi". Poliisit kävi siellä asunnossa mutta en tiedä mitä sitten selittelivät, kun poliisit oli lähteneet niin sama meno jatkui. Soitin uudelleen poliisille mutta ne ei tulleet enää edes käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:

Syytän sekä naapureita että muuta yhteisöä. Äitini oli nuori ja naiivi. Hän pyysi lähipiiriltään apua että pääsisi pois meidän lasten kanssa. Vastaukseksi hän sai että naisen paikka on kestää ja että vain huono äiti tekee lapsista isättömiä. Lisäksi häntä peloteltiin jatkuvasti että lapset otetaan häneltä pois jos hän lähtee, sillä hänellä ei ollut tuloja eikä paikkaa mihin mennä. Lopulta hän uskalsi marssia meidät lapset kainalossa sosiaalitoimistoon kysymään saisiko hän rahaa matkalippuun jos hän haluaa tällaisessa tilanteessa paeta. Sosiaalivirastossa pyydettiin samantien paikalle lastensuojeluviranomainen joka selitti että lapsia ei oteta pois mikäli hän lähtee, mutta riski on suuri mikäli hän jää.

Onneksi äitisi uskalsi mennä kysymään ja pääsitte pois.
Kyllähän vieläkin näkee kirjoituksia täälläkin joskus ettei voi erota kun sitten lapset viedään.. Saati sitten aikana kun ei ole ollut nettiä, eikä koulussa tms. ole kerrottu jokaisen oikeuksista ja jos vielä läheiset suhtautuvat noin.. :(
Onneksi suomessa on sosiaaturva.

Joskus maailmassa minäkin soitin poliisit, kun silloiset alakerran naapurit ottivat yhteen...Tai tais pikemmin huudosta päätellen ja ryminästä, että mies "koulutti" naista :( No poliisit ei tullu paikalle! :o Soitin vielä pari kertaa peräänkin, et ovatko tulossa! Viimesellä kerralla kysyivät vaan, et vieläkö siellä tapellaan, ei tapeltu, mutta minkä takia? Enhän voinut tietää, et onko nainen kuollut, tajuton tms. Mutta pistää vihaksi kaikki naisten ja lasten (ja toki myöskin miesten) hakkaajat!! |O Oman siskoni olen sellaiselta "pelastanut" ja takaisin en päästänyt!

Yhteistyössä