K
KYTTÄÄJÄ
Vieras
Heräsin tosiaan viiden aikaan siihen kun pihalla huudettiin! Olin jo havahtunut hesarin rapsahdukseen ja huuto sai sitten nousemaan kokonaan. Lunta oli tullut paljon ja hesari oli myöhässä. Pihalla aura-auton kuljettaja huusi hesarin jakajalle:
"Painu homo vittuun sen autos kanssa, et sä saatana nää että mä teen duunia"
Hesarinjakaja: "No et sä nää, että mäkin teen duunia"
Aura-autonkuljettaja"vittu sä mitää duunia tee, tää on duunia" Aurakuski kävi tönimään hesarinjakajaa ja siinä ne toisiaan sätti. Hyvä ettei tullu isompi tappelu.
Ja sitten se aurakuski lähti sillä isolla autolla ajamaan sen jakeluauton päälle niin että jakajalle tuli kiire karkuun ja aura-auto perässä!!!
Kiristääkö se duuni tosiaan noin paljon?!?
Mä nauroin lähes pissat housussa koko jupakalle
Eipä tässä muuta.
"Painu homo vittuun sen autos kanssa, et sä saatana nää että mä teen duunia"
Hesarinjakaja: "No et sä nää, että mäkin teen duunia"
Aura-autonkuljettaja"vittu sä mitää duunia tee, tää on duunia" Aurakuski kävi tönimään hesarinjakajaa ja siinä ne toisiaan sätti. Hyvä ettei tullu isompi tappelu.
Ja sitten se aurakuski lähti sillä isolla autolla ajamaan sen jakeluauton päälle niin että jakajalle tuli kiire karkuun ja aura-auto perässä!!!
Kiristääkö se duuni tosiaan noin paljon?!?
Mä nauroin lähes pissat housussa koko jupakalle
Eipä tässä muuta.