Söiskö vielä salaatteja vai lopettaisko jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä salaatteja te teette yleensäkin syötäväksi mitkä ei maksa aivan hirveitä, tarkoitus olisi tehdä salaattai aihan nälkäänkin syötäväksi ja ruuan lisäksi vaan kun laittaa tomaattia niin tulee hintaa jo aika paljon, eli yksinkertaiset tarbikkeet?

Eikö jouluna ole oikeasti muuta tekemistä, kuin ylensyöminen? Onhan se toki tylsää, kun ei ole mitään tekemistä, mutta kai sitä voisi nyt keksiä jotain järkevämpääkin? Ja jos se ruoka on niin hyvää, niin sitä kannattaa syödä muulloinkin, eikö?

Juo viiniä tai siideriä, se helpottaa... muutaman ärjyn röyhtäisyn jälkeen.

Viiniä olen juonu jo reilu puoli pulloa, siideria ei ole. Ja nää salaatit ei ollu mitään pupunruokaa, vaan rosollia kermavaahtokastikkeella ja itsetehtyä italiansalaattia. Mä tykkään jouluruuasta. Normaalisti syön melko vähänkin, mut joulusin mätän kaksin käsin. Ja mitä muuta tässä nyt pitäs TEHDÄ?

Viiniä olen juonu jo reilu puoli pulloa, siideria ei ole. Ja nää salaatit ei ollu mitään pupunruokaa, vaan rosollia kermavaahtokastikkeella ja itsetehtyä italiansalaattia. Mä tykkään jouluruuasta. Normaalisti syön melko vähänkin, mut joulusin mätän kaksin käsin. Ja mitä muuta tässä nyt pitäs TEHDÄ?

Syö sitä jouluruokaa joskus muulloinkin, niin jää jouluna sitten aikaa muuhunkin, kuin sikailuun.

Luulisi, että Suomessa on vieläkin nälänhätä, kun koko joulu perustuu syömiseen. Ihan kuin se olisi ainoa aika vuodesta, kun saa kunnolla ruokaa.

Yhteistyössä