Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Mun tuttuni anoppi teki tuttuni tissimaidosta pannukakkua, appiukko söi hyvällä ruokahalulla, sit kun appiukon työpaikalla ihmiset sairasteli niin appiukko pysyi terveenä(syynä piti tissimaitopannaria)... minä en ihan ymmärtänyt tuollaista eli pannarit ja jätskit jäisi syömättä
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä haluisin nähdä sen tehtaan,jossa mammat istuis tissit lypsykoneessa 8h päivässä. paljonkohan ois palkka ? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja jos eläinkin maistuu:Söisit sä itse sit ihmisen lihaa?..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletuksia, oletuksia. Mutta kysymykseen palatessani, riippuisi mausta. Enkä suoraan tuomitsisi ihmislihan syömistäkään, jos se olisi laillista ja kuoleman syynä tapaturma yms.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä mietteitä?:JOS se ihmisen maito maistuisi hyvälle niin mikä ettei,mutta kun ei maistu.
Oiskohan tuo edes kovin terveellistä sit enää ku sitä on mammasta lypsetty 10v.
Mistä vauvat sais ravintonsa,jos aikuiset jois kaiken maidon?Ja jos siitä maidosta alettaisiin vielä jäätelöitä sun muita herkkuja väsään,niin aika paljon saatas naisia lypsää.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jenkeissä on joku järjestö jo ehdottanut tälläistä eräälle jäätelöfirmalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jos eläinkin maistuu:Söisit sä itse sit ihmisen lihaa?..