Soini meni pressavaalikallubissa ylivoimaiseen johtoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei helvetti sentään! :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei helvetti sentään! :O

Vieras
Soinikin ilmoitti presidenttikisaan lähdöstä, kuka nyt on paras ehdokas?
5% (167 ääntä)Paavo Lipponen
26% (950 ääntä)Sauli Niinistö
35% (1260 ääntä)Timo Soini
28% (1023 ääntä)Paavo Väyrynen
6% (208 ääntä)Eva Biaudet tai Pekka Haavisto tai joku muu
Ääniä yhteensä: 3608

Alkuperäinen kirjoittaja Ei helvetti sentään! :O;24720084:
Soinikin ilmoitti presidenttikisaan lähdöstä, kuka nyt on paras ehdokas?
5% (167 ääntä)Paavo Lipponen
26% (950 ääntä)Sauli Niinistö
35% (1260 ääntä)Timo Soini
28% (1023 ääntä)Paavo Väyrynen
6% (208 ääntä)Eva Biaudet tai Pekka Haavisto tai joku muu
Ääniä yhteensä: 3608

hyvä juttu jos pitää paikkansa.... itse ainakin äänestän soinia vaikka en ole koskaan ikinä äänestänyt vaikka ikää onkin se 30

Eli kansa on edelleen tyytmätön suomen politiikkaan. Joten jos Soini vaalit läpsee, niin jo on aika niiden vanhojen partojenkin viimein tajuta, että kansa haluaa oikeesti jonkin sortin muutoksen tähän touhuun! Mutta en olis huolissani, sillä lopulliset vaalit on käymättä ja toiseksi - kuinka paljon suomessa pressalla on oikeesti sitä lopullista valtaa? Joten tuskin mitään sen suurempaa katastrofia pääsee tapahtumaan, vaikka Soini vaalit voittaskin. Tai näin olen ollut käsittävinäni, että pressalla on kyllä omat mielipiteet asioista, mutta ne korkeimmat virkamiehet lopulliset päätöket monessa asiassa tekee. Tuskin Soini siis yksin saa päättää, esim. että nyt ei tule yhtään maahanmuuttajaa suomeen, markka otetaan taksiin tässä ja nyt tai jotain muita radikaaleja asioita, mitä ne ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24720160:
Totta kai tällaisissa "gallupeissa" hommalaiset saavat rivinsä heti kasaan ja agitoitua painamaan Soini-nappia. Ei kukaan muu ryhmä jaksa vaivautua moisen vuoksi.

Miten olet tehnyt tutkimuksen jossa olet päätynyt moiseen lopputulokseen?

Olen alkanut tulla siihen tulokseen, että Soinin presidenttiys olisi oikeastaan aika hyvä juttu. Hänen pitäisi irrottautua puoluepolitiikan yläpuolelle ja Perussuomalaiset hajoaisivat saman tien, kun siellä ei tunnu muita johtohahmoja olevan.

Ei sillä, että uskoisin tuon gallupin luotettavuuteen pätkääkään.

Miksi kokoomuslaisesta Uusi Suomi-lehdestä on tullut kaikkien perussuomalaisen ylistysten ja röllijuttujen lähde? En pysty enää lukemaan lehteä ollenkaan ja kaikki heidän sivuillaan olevat blogit menevät omassa kategoriassani suoraan ö-mappiin.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
[QUOTE="vieras";24720226]Soinista pressa, Halla-ahosta Perussuomalaisten puhis ja vain taivas on rajana kannatuksen kasvulle.:)[/QUOTE]

Halla-aho on oha-allah. Kylläpä nämä Allahin palvojat ovat taas tänään aktiivisia tällä palstalla.

Ok, edes tuolla Uuden Suomen sivulla ei mainosteta tuo gallupina, gallubina tai kallubina. Nettisivukysely ja gallup ovat kaksi eri asiaa. Tuosta tuloksesta en käy vääntämään, vaikka en uskokaan, että ketään tuo tulos vakavasti ottaen kiinnostaa.

[QUOTE="mä";24720292]Miksi kokoomuslaisesta Uusi Suomi-lehdestä on tullut kaikkien perussuomalaisen ylistysten ja röllijuttujen lähde? En pysty enää lukemaan lehteä ollenkaan ja kaikki heidän sivuillaan olevat blogit menevät omassa kategoriassani suoraan ö-mappiin.[/QUOTE]

Mistä olet tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että US on kokoomuslainen lehti?

[QUOTE="vieras";24720229]Itse hieman yllätyin, että Niinistö jäi Väyrysen taakse...[/QUOTE]

Hommalaiset ei ole vielä päättäneet, kannattaako Soini äänestää pressaksi (= pois Persuista) vai kannattaisiko sittenkin äänestää Väyrystä (= ei ole pois mistään eikä keneltäkään).

Yhteistyössä