V
vierailija
Vieras
Kävin elokuvissa ja ostin syötäväksi pari askia karkkeja/pastilleja mitälie. Söin kaikki leffan loppupuolella ja heti alkoi sattua mahaan aivan saatanasti. Odottelen taksia (kotiin matkaa 42 km) ja vieläkin sattuu. Tää kipu on sietämätöntä!! Vatsassa alkoi kiertää aika pahasti äsken ja tuntuu et paskat tulee ihan just housuihin. Tekisi mieli itkeä kun sattuu niin paljon. Johtuuks tää niistä pastilleista vai mitä tää on? Mua pelottaa että tämä on jotain vaarallista.