Sofialle toinen nimi

iltatahti
No mä lähtisin miettimään toista nimeä joko S - alkuisena tai esim Teidän sukunimen alkuisella kirjaimella. Tämmönen yhdistelmä mun mielestä vois olla hyvä.

vaikka Sofia Susanna, Sanna Sofia (kutsumanimi voi olla silti Sofia)

Millä kirjaimella sukunimi alkaa ?

tässä muutamia ehdotuksia, osuuko oikeaan lähinnä toi sukunimen alkukirjain ei ninkään itse sukunimi.

Sofia Anita Aaltonen
Sofia Berit Brusin
Sofia Cecilia Cederström
Sofia Daniela Danström
Sofia Erika Eskelinen
Sofia Fredrika Fredriksson
Sofia G ? G ?
Sofia Helena Heikkinen

jne , jne ...
jatkakaa listaa...

Sofia nimen seuraksi ehdottaisin jotain ei ihan erinteistä suomalaista nimeä kun Sofia ON AIKAS KANSAINVÄLINEN NIMI MIELESTÄNI.
 
En ole vielä kenelläkään kuullut nimeä Serafia.... mutta nyt. Meillä mies ajatteli ensin etuneimeksi Serafina, mutta muuttui Serafiaksi kun heidän suvussa on ollut tuo nimi 1800 -luvulla. Oikein hyvä tuo Sofia Serafia! =)
 
HÖPÖLI:Jep,mun mummin puolella ollu aikoinaan kans joskus 1800 luvulla Serafia niminen neitokainen.Mummilas oli sukupuutaulu seinällä josta jo pikkulikkana "bongasin" nimen ja aina pelkäsin ku joku serkuista sai tytön että jospa joku muu ehtii ottaan nimen käyttöön :LOL:
Mäkin sain esikon vasta kolmikymppisenä niin moni serkku ehtikin ennen mua...
Elikkäs ei oo muilla meirän suvus nimeä käytös.Mäkin olisin halunnu Serafian etunimeksi mutta ukko haritti vastaan ja meinas jotta on liian erikoonen nimi :eek: Siinä sitä sitte keksittiin etunimeä Serafialle ja mielestämme onnistuimme hyvin Ja sopii myös sukunimeen jota en nyt kuiteskaan viitti täällä kertoa! =)
 

Yhteistyössä