Sofi digitaalinen ovulaatiotesti

Tuolla ohjeissa mainitaan..
HUOM: Mikäli näytölle ei tule mitään tai
tulee virhesymboli, on mahdollista, että
laite on vaurioitunut. Vaihda paristot. Älä
käytä laitetta mikäli virhe tulee edelleen
paristojen vaihdon jälkeen näytölle

Kuvassa juuri tuo X symboli.

TAI

HUOM: Jos testi ei tunnista virtsanäytettä
3 minuutin kuluessa, näytölle tulee virhe-
symboli. Tee uusi testi käyttäen uutta
testipuikkoa. Syynä voi olla liian vähäinen
määrä virtsaa imeytyneenä testiin
tai
vanhentunut testipuikko.

..ja kuvassa taas tuo X symboli.

Ohjeet kannattaa lukea aina tarkoin.

Mikäli omasta mielestäsi teet testin täysin ohjeiden mukaan, laita testit menemään takaisin siihen firmaan, mistä ne tilailit - oliko Kotitesti firma?
..kysy kuiten ensin neuvoa s.postitse asiakaspalvelusta, saatat pystyä palauttamaan testin esim. asiakaspalautuksena ilman kuluja.=)

:attn:Alleviivaamani tuli kyllä vahvasti mieleeni!
..ja muistithan tämän?=>Älä koskaan pidä testiä imukykyinen pää ylöspäin osoittaen.

Kurkkaappas tuolta:wave:..
Ovulation kit | Ovulation predictor | Ovulation tests | Ovulation test UK

Helppo tilailla kun firman sivut saa myös Suomen kielelle käännettyä!(oikeassa yläkulmassa alasvetovalikko eri kielille)

Clear Bluen digi on ainahin luotettava&helppokäyttöinen.
Itse tilaillut tuolta kolmisen kertaa ja testit tulivat perille muutamassa päivässä.:)

Esim. CB:n digitesti+20 vaihtoliuskaa+2kpl herkkiä 10Iu/ml R-testiä yhteishintaan postareineen Suomeen-->39,69e HALPA hinta!=)
(Suomessa sama testi 7 puikon kera: 32.90e+postarit)

..voit sitten jatkossa tilailla vaikka pelkkiä vaihtoliukoja CB:n digiin!
Voin kyllä lämpimästi tuota kyseistä nettifirmaa suositella!:flower:

Ps. tässä vielä Valuuttalaskuri, jolla voit punnat kääntää euroiksi:

Valuuttalaskuri.org

Viimeksi muokattu:
Olen kyllä lukenut ohjeet ja tehnyt testin useaan otteeseen, mutta ei vaan toimi.
Ja niin kuin kirjoitin testissä eikä tikuissa ole vikaa,testin lähetin jo takaisin, mutta siinä ei ollut mitään vikaa. Kyselen sen takia, jos jollain olisi käynyt samanlailla.

Ap..olisiko sitten virtsaa tosiaan tikkuun imeytyneenä liian vähän ja se ei ole riittänyt tulkintaan..hyvin paljon mahdollista jos testissä ei muuta vikaa ole todettu.
..näin on naisilla tavan R&O testeilläkin dipatessa saattanut käydä.

..kokeileppa ihan googlettaa asiasta..=)

Viimeksi muokattu:
*mur-mur*, osaatko sanoa, kuinka monta testausta tuo CB:n digi kestää? Mulla on jo tuo itse laite ja noiden vaihtoliuskojen tilaaminen siihen houkuttelisi. :) Kiitos linkkivinkistä! :)

Täytyy sanoa, että tuokaan testi ei ole ihan 100% luotettava. Mulla on pco ja sain siihen viime kierrossa väärän plussan. Oli siis vaan joku LH-huippu, mutta itse irtoamista ei tapahtunut. Kuitenkin tykkään sillä testailla, kun oon niin huono tulkitseen viivoja.

Niin, eihän se O-testin ovulaatioplussa todellakaan takaa munasolun irtoamista.
..myös monirakkulaisista munasarjoista kärsivällä, saattaa O-testit näyttää aika vahvoja viivasia vaikka koko kierronkin ajan ja digikin tulkitsee sitten LH-huipun, vaikka näin ei todellisuudessa olisiaan..:(

Raskauskeijulla myös tällainen UUSI digi O-testi:
Andon digitaalinen ovulaatiotesti (7 puikkoa) - OVULAATIOTESTIT JA RASKAUSTESTIT | Raskauskeiju.fi

En nyt äkkiseltään löytänyt tietoa CB:n digin kestoiästä..mutta uskoisinpa olevan vähintäänkin samaa luokkaa, kuin tuo Sofinkin digitesti.
Myöskin tuo Andon-digitesti kestää sen 50 testausta - j o p a 80-100 testauskertaa oikein käytettynä/säilytettynä=)

( Pariston kesto on noin 80 ohjeiden mukaista käyttökertaa.)

Löytyy myöskin digitaalisena R-testinä:
Andon digitaalinen raskaustesti (3 puikkoa) - Raskaustestit -puikko / Raskaustestit / Herk
..johon saa ostaa 5 tai 10kpl lisätikkuja.=)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä