soda stream

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja limun juoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joulupukilta saimme myös tuon laitteen. Cola esanssi maistuu joltain halvalta cola kopiolta. Lemon esanssia puolet vähempi kuin mitä ohjeessa on niin on ihan ok. Päärynä on hyvää mutta tosi makeaa. Vishy parasta eli tavallisen veteen vaan tuota happoa.
 
Meillekin tuli joululahjaksi. Ihan parasta on syksyllä puolukoista keittämäni makeuttamaton tiivistemehu. Sokeria voi laittaa just sen verran kuin haluaa, mä en laita yhtään. Joitain esansseja meillä on, yks maistui ihan Batteryltä :x
 

Yhteistyössä