"So last season"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalia

Vieras
Exäni on lyöttäytynyt yhteen naisen kanssa, jolla on "sopivasti" meidän lapsia vanhempia lapsia. No, eipä siinä mitään,kiva kun lapset ovat isin luona, on heillä nyt myös leikkikavereita. Mutta, joka kerta kun lapset tulevat takaisin kotiin, on heillä päällään vaatteita mitä tämä uusi nainen on antanut pois. Eli heidän lasten vanhoja vaatteita. Nytkin toinen tytöistäni tuli kotiin aivan kaamee aniliininpunainen lakki päässä *jaks*. Nämä vaatteet ovat jo väritykseltään ja malleiltaan sellaisia mitkä ovat olleet muodissa ehkä viisi-kymmenen vuotta sitten. Mä kyllä exälle laitoin jo tekstaria, että minä kyllä ostan lapsillemme vaatteita, ettei tarvita noita vanhoja vaatteita meille. Mutta ei auta :( Lapsilla on pian joulujuhla tulossa ja tiedän, että myös exä tulee tämän uuden naisen ja hänen lapsiensa kanssa sinne. Voi kuin tekis mieli pakata noi kaikki ryysyt kassiin ja antaa siellä suoraan tälle uudelle naiselle, josko sitten tajuaisi, että me emme todellakaan halua heidän vanhoja vaatteita!!

No on sulla ongelmat. Vie vaatteet vaikka suoraan sellasille ihmisille, jotka niitä oikeasti tarvii. Vai pitääkö ex-miestäsi ja hänen uutta naistaan loukata ihan tahalleen?

Eikö ole mukavaa että exän uusi ajattelee sinun lapsiasi? Voisi vaan kylmästi sanoa, ettei voisi vähempää kiinnostaa, myydä vaatteet ja hyötyä. Vaan silti haluaa lahjoittaa ne sinun lapsillesi - ja sinä valitat.

Tuskinpa antaa lapsille tavaraa ilkeyttään. Jos ei kelpaa sulle, laita kiertoon. Oiskohan tässä sun ärsyyntymisessä kyse ennemminkin siitä, että koet sen sun reviirilles tunkeutuvan ku väärän värisistä pipoista?

• Tykkää
Reactions: Adii
vastaanpas tänne. Ensinnäkin, ne ovat niin vanhanaikaisen näköisiä, ettei niitä kirppareilla kukaan ostais. Ja toisaalta, mä en jaksa nähdä moista vaivaa. En omienikaan pieniksi käyneitä viitsi lähteä mihinkään myymään, merkkivaatteet laitan tuttaville/sukulaisille kiertoon, muut menee roskiin. Niin olen osan näistäkin vaatteista nakannut. Siis tuosta tulee vaan riesaa minulle kun työntävät meille kampetta mitä ite eivät enää käytä.

Kai sinä ymmärrät, että Suomessakin on ihmisiä, joille ihan oikeasti kelpaisi sun mielestä "käyttökelvottomat" vaatteet? Saati nyt sitten kehitysmaissa, jossa monille ei ole edes ruokaa.

[QUOTE="aapee";25227492]vastaanpas tänne. Ensinnäkin, ne ovat niin vanhanaikaisen näköisiä, ettei niitä kirppareilla kukaan ostais. Ja toisaalta, mä en jaksa nähdä moista vaivaa. En omienikaan pieniksi käyneitä viitsi lähteä mihinkään myymään, merkkivaatteet laitan tuttaville/sukulaisille kiertoon, muut menee roskiin. Niin olen osan näistäkin vaatteista nakannut. Siis tuosta tulee vaan riesaa minulle kun työntävät meille kampetta mitä ite eivät enää käytä.[/QUOTE]

Ei varmaan luulis hirveesti sinun aikaasi vievän, jos nakkauisit vaatteet jonnekkin keräykseen

Yhteistyössä