H
huijattuko
Vieras
Mua on ilmeisesti huijattu nettikaupoissa (yksityishenkilöiden välinen). Myyjä sanoo lähettäneensä paketin viime maanantai-aamuna. Keskiviikkona ilmoitin aikaa olevan maanantaille, jolloin teen rikosilmoituksen. Tänään kun se rikosilmoituspäivä koitti, paketti olikin mystisesti palautunut myyjälle koska paketin päällä oli eri osoite kuin koneeseen syötetty (?) Lisäksi paketista ei löydy mitään koodia, millä se sitten kirjataan? Annoin illan aikaa maksaa rahat takaisin, etsii kuulemma edelleen koodia......
Onko siis smartpost-paketissa se koodi paketin päällä kuten normipaketissa? Palautetaanko lähetys viikon päästä lähettäjälle jos osoitteet ei täsmää? Mulle ei ole tullut ilmoitusta saapuneesta paketista, eikö smartpostin kanssa pääse aika pitkälle posti- ja puhelinnumerolla?
Onko siis smartpost-paketissa se koodi paketin päällä kuten normipaketissa? Palautetaanko lähetys viikon päästä lähettäjälle jos osoitteet ei täsmää? Mulle ei ole tullut ilmoitusta saapuneesta paketista, eikö smartpostin kanssa pääse aika pitkälle posti- ja puhelinnumerolla?