Smartballsien käyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
Eilen sain omat palluraiseni ja mukavasti lähti jumppa käyntiin.Kuinka usein käytätte omia kuulianne ja kuinka kauan kerrallaan?Entä alussa?Kuinka nopeasti ootte saanut paikkanne kuntoon?Ja mulla on siis puoli vuotta synnytyksestä ja aika huonossa kunnossa värkki :D

ite ostin smartballsit tossa n.pari viikkoa sitten! synnytyksestä kulunut 4kk ja todella itellä kans värkki huonos kunnossa oli ja tuntui ettei lihaksia "löydy"...todellinen apu itelle ollu! alussa pidin vain n.15minsaa, ettei sit oo lihakset aivan kipeenä! alussa ne kyl kipeyty vähän! nyt aattelin kerran päivässä pitää n.puol tuntia suunnilleen! ja viikonloppuna on "vapaata" kuulista!;-) nyt tosiaanki helpompaa jumpata ilman kuuliakin! :-) oon tyytyväinen ostokseen! tuntu tuo jumppaaminen aiemmin niin "hankalalta" ja vastenmieliseltä!

Miten te jumppaatte niillä? Mulla on ne ja yhdet pienemmät, mä olen pitänyt kuulia joitain tunteja sisällä ja jumppaillut kun muistan. Nyt taitavat olla hiukan liian isot vielä(eli en koe oikein hyödyllisiksi), mutta jahka tuo kolmonen syntyy niin tulevat varmaan taas tarpeeseen ;)

Ai lihasten kuuluis kipeytyä?Ei mulla ainakaan oo tullut kipeeks vaikka pidin eilen ja tänään puoli tuntia..Teenkö jotain väärin..?Laitoin pallot vaan paikoilleen ja tein kotitöitä yms,ja tunsin kyllä kuinka kuulat liikkuivat sisällä ja aktivoivat lihakset...Mutta en siis ite erikseen lihaksia jänitelly..Eihän tarviskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ai lihasten kuuluis kipeytyä?Ei mulla ainakaan oo tullut kipeeks vaikka pidin eilen ja tänään puoli tuntia..Teenkö jotain väärin..?Laitoin pallot vaan paikoilleen ja tein kotitöitä yms,ja tunsin kyllä kuinka kuulat liikkuivat sisällä ja aktivoivat lihakset...Mutta en siis ite erikseen lihaksia jänitelly..Eihän tarviskaan?

Siis myyjä sanoi mulle ainakin, että just tuo riittäisi, mutta koska mä en edes tunne kuulien liikkuvan tai tekevän mitään, saattavat siis olla liian suuret ja siksi jumppailen, että ois jotain hyötyä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Siis myyjä sanoi mulle ainakin, että just tuo riittäisi, mutta koska mä en edes tunne kuulien liikkuvan tai tekevän mitään, saattavat siis olla liian suuret ja siksi jumppailen, että ois jotain hyötyä...

Niin siis smartballseissahan on isojen pallojen sisällä kuulat, ja sen tunnen kuinka pienet kuulat ponkailee pallojen seinämiin..hyvin selitetty :D Mutta eli se siis riittää,hyvä hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Niin siis smartballseissahan on isojen pallojen sisällä kuulat, ja sen tunnen kuinka pienet kuulat ponkailee pallojen seinämiin..hyvin selitetty :D Mutta eli se siis riittää,hyvä hyvä :)

Juuri näin, mä en tunne niitä ja myyjä sanoi, että johtunee siitä, että kuulat ovat liian isot ja siis eivät pääse liikkumaan(ei ole liikkumatilaa), eli ne eivät pääse näin ollen treenaamaan lihaksia siis...

koska mä en kyllä oikeasti tunne yhtikäs mitään kun ne on tuolla, laittaminen on hiukan työlästä, mutta mä voin tehdä ihan mitä vaan kun ne on sisällä. Vaikka käydä pissillä :D Taitaa ne olla turhan kookkaat. Mistä mä voin ostaa pienemmät, sellaiset kuitenkin, joissa on naru ?

Alkuperäinen kirjoittaja treenailija:
koska mä en kyllä oikeasti tunne yhtikäs mitään kun ne on tuolla, laittaminen on hiukan työlästä, mutta mä voin tehdä ihan mitä vaan kun ne on sisällä. Vaikka käydä pissillä :D Taitaa ne olla turhan kookkaat. Mistä mä voin ostaa pienemmät, sellaiset kuitenkin, joissa on naru ?

Muistaakseni Ellokselta saa pienempiä naruilla, mä olen ainakin ostanut. Ja kuulostais olevan liian isot kyllä. Ja jos oikein haastetta haluaa niin helmikuulat ilman narua ovat haasteelliset, jos saat kaksi pysymään sisällä niin hyvässä kunnossa olet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Muistaakseni Ellokselta saa pienempiä naruilla, mä olen ainakin ostanut. Ja kuulostais olevan liian isot kyllä. Ja jos oikein haastetta haluaa niin helmikuulat ilman narua ovat haasteelliset, jos saat kaksi pysymään sisällä niin hyvässä kunnossa olet ;)

Joo minä tilasin aluksi noi helmikuulat, kun täällä niitä suositeltiin ja haukuttiin smarballsit.Aikani yritettyäni totesin että ei ne sisällä pysy millään.Mutta ehkä nekin voi ottaa taas käyttöön kun lihaksen kunto parantuu..:)

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Uusimmat

Yhteistyössä