smartballs geishakuulat -onko niistä mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treenailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

treenailija

Vieras
Onko niistä mitään hyötyä oikeasti? Mulla ne pysyy sisällä vaikka juoksisin ja yhtään en ole ennen treenannut kuulilla. Kaksi lasta löytyy. Lantiopohjalihakset ei ole edes minusta hyvässä kunnossa, mutta valuuko ne muka muilla pois. Tuntuu että rahat meni ihan hukkaan ja netissä niitä on niin hehkutettu. Miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja no ne:
smartballsithan on niin isot, pienet kuulat sopii ainakin mulle paremmin
Niinhän ne on, mun on vaikea saada niitä sisään ja pois. Siksi just ihmettelen miksi monet niitä niin ylistää? Vai pitäiskö tässä olla nyt ylpeenä, kun on niin timmissä kunnossa ;)

Synnytyksen jälkeen aloitin juuri niitä smartballseja käyttää, eivätkä ensimmäisten viikkojen aikana meinanneet millää pysyä siellä sisällä. Joten silloin olivat ehkä liiankin pienet??
Nyt 7kk synnytyksestä ja olen vaan sitkeästi näitä kuulia käyttänyt. Edistystä alkoi tapahtumaan jo monta kk sitten hyvin tuloksin. Nyt voisin jo siirtyä pienempiin ja haasteellisimpiin kuuliin. Ne olivat odotusajallakin normaalissa käytössäni.

Vielä vastauksia Smartballseista. Suositelkaa haasteellisempia ja mistä kannattaisi ostaa (linkkiä vaikka ). Onko irralliset hankala saada pois ja pitääkö ne kovaa ääntä?

Mä oon saanut pimpin lihakset yhtä tiukkaan kuntoon kuin ennen synnytyksiä ihan vain pelkästään lantionpohjanlihaksia treenaamalla ilman mitään kuulia =) Että rahan haaskausta nuo kuulat sanoisin minä ;)

Yhteistyössä