Sleepless in Åbo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kun se olisin ollut minä!
Oltiin miehen kanssa ulkona ja kun piti lähteä niin taksin ovella (baarin vierssä ) totesi ettei vielä lähdekään!! Kiitti!! |O
Nyt pitää odotella herran kotiutumista, sillä eihän hänellä avaimia ole!! Prk. |O

*muoks* että on meitä ainakin sitten pari turun yössä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Voi kun se olisin ollut minä!
Oltiin miehen kanssa ulkona ja kun piti lähteä niin taksin ovella (baarin vierssä) totesi ettei vielä lähdekään!! Kiitti!! |O
Nyt pitää odotella herran kotiutumista, sillä eihän hänellä avaimia ole!! Prk. |O

Miehet.
Ne miehet :headwall:

Meillä tuo asia on ratkaistu onnellisesti niin, että mä herään kello 04:25 siihen kun makkarin ikkunaan koputetaan ja mies kuiskii mukamas hiljaa että "psssst, herää, avaa ovi". Herran nerokasta ajatusta oven auki jättämisestä en ole suostunut toteuttamaan. Joku hörhö, muukin kuin minä tai mies siis, tulis kuitenkin samantien sisälle.

Joku hyöty tästä valvomisestakin on. Pesutupa on vapaa, ja voin rauhassa pestä vielä koneellisen :D

Meilläkin toimi tuo ikkunaan koputtelu ennen, asuttiin puutalossa ja makkari just sopivasti maan alla.. Nyt kerrostalon ylin kerros, ei paljon koputella, alaovessa ei ole edes koodiavainta. No, blanko sulkeutuu muistaakseni kahden aikoihin (hope so! ) joten eiköhän hän ennen puoli kolmea kotona ole!
Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki.. Ettei siis ainakaan pystyyn jäätyis.. Ja kun ei tuosta aina tiedä, voi olla, että kotiutuukin vasta huomenna päivällä.. Niinkin on käynyt -useasti!

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
Miksi miehellä ei ole avainta? IHMETTELEE?

Koska menimme yhdessä ulos syömään ja yhdelle. Piti tulla yhdessä kotiin.
Onneksi sentään tajusin ottaa oman pnakkikortin mukaani -sain maksettua taksin kotiin. Tai no, kävellenkin olisi päässyt, joten olisin selvinnyt ilmankin.

Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki..

Kaveri teki noin. Lopputulos: koko kerrostalo oli hereillä, kun mies LAULOI alaovella että "Kaisaaa, avajas ovi rakkaalleeees...kop kop kop avaa rakas, kop kop kop avaa hakas" :laugh: . Ja kamua hävetti ihan sikana.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tietty vois olla ilkeä, laittaa puhelimen kiinni ja korvatulpat ja antaa miehen kärsiä, kyllä kaita ina joku hese olisi auki..

Kaveri teki noin. Lopputulos: koko kerrostalo oli hereillä, kun mies LAULOI alaovella että "Kaisaaa, avajas ovi rakkaalleeees...kop kop kop avaa rakas, kop kop kop avaa hakas" :laugh: . Ja kamua hävetti ihan sikana.

Joo, ehkä parempi kanssa olla herättämättä koko korttelia! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

:D :D

Ihana asua omakotitalossa, että avaimia voi piilotella sinne sun tänne niin ei ole noita ongelmia. Me ei tavata ees ottaa niitä mukaan jos lähdetään yhdessä liikenteeseen, luullaan hukkaavamme ne. (ikinä kumpikaan ei ole avaimia kadottanut missään tilanteessa, mutta eihän sitä koskaan tiedä)

Haa. Mua väsyttää :)

Petiin siis...Mistä vetoa, että poika on aamuseiskalta tikkana pystyssä ja kiskomassa peittoa mun päältä hokien "äitiiiiii, herää sinäkin!" :snotty: . Sen sijaan että nukkuisi yli yhdeksään asti, kuten perjantaina, kun piti herätä viimeistään puoli kasilta :kieh:

Iyi geceler, tälleen toisella kotimaisella :D :wave:

heh, turkkulaiset pulassa ;) Oispa ihana päästä käymään siellä kesällä kun on tullu asuttua tuolla salon seudulla muutama vuos ja turuus tuli kyl käytyä ahkerasti... En ymmärrä miks Turkua haukutaan, kyllä mä mieluummin siellä asuisin kuin hesas =) Mut mähän oonkin aina ollu outo :saint:

Yhteistyössä