Sitominen

• Viestiketjun aloittaja InnostuiN
  • Ensimmäinen viesti
InnostuiN
Olen päättänyt hakea vaihtelua seksielämään sitomalla mieheni. Pitävätkö kaikki miehet sitomisesta? Olisiko se parempi tehdä rauhassa kotona vai mökillä, missä naapuri saattaa tulla oven taakse ihan mihin aikaan vaan? Millä sidon hänet ja mihin asentoon? Onko parempi sitoa silmätkin? Ja kaikista tärkeintä, mitä te miehet haluaisitte, että teille tehdään, kun olette sidottuina? Ihan kaikki vinkit otan innolla vastaan. Ja toivon asiallisia vastauksia, kiitos.

InnostuiN
Kiitos vastauksesta, vaikka se olikin aika niukka. Hei haloo... eikö kukaan harrasta tällaista? Kertokaa nyt, miten se pitäisi toteuttaa? Mies on hieman estoinen, mutta kyllä hän mukaan lähtee. Minun vaan pitää tietää, mitä teen. Ei hänestä mitään irti saa.

Ensin
housut nilkkoihin ja kädet selän taakse tiukasti kiinni.
Sen jälkeen talutat miehen parvekkeelle, ja sidot munista kiinni parvekkeen kaiteeseen, niin että naapurit näkee.

Sidottu
Alkuperäinen kirjoittaja InnostuiN:
Olen päättänyt hakea vaihtelua seksielämään sitomalla mieheni. Pitävätkö kaikki miehet sitomisesta? Olisiko se parempi tehdä rauhassa kotona vai mökillä, missä naapuri saattaa tulla oven taakse ihan mihin aikaan vaan? Millä sidon hänet ja mihin asentoon? Onko parempi sitoa silmätkin? Ja kaikista tärkeintä, mitä te miehet haluaisitte, että teille tehdään, kun olette sidottuina? Ihan kaikki vinkit otan innolla vastaan. Ja toivon asiallisia vastauksia, kiitos.
Varmaan kaikki miehet eivät pidä sitomisesta, minä pidän. Iso osa miehistä haluaa olla niin tosimiestä etteivät naiset heitä sido.
Aivan sama missä miehesi sidot, mutta oikean hetken koittaessa yllätyksenä tapahtuva sitominen on todella kiihottavaa. Pystyt kyllä aistimaan eroottisen paineen kasvun välillänne, jos seksiasiat muuten natsaavat. Rohkea ja määräävä asenne on mielestäni kohdallaan. Sanot että nyt mies sinua viedään, sinulle tehdään juuri se mitä naaras haluaa, nyt sinä määräät tahdin.

Silmät voisit peittää jännittävyyden lisäämiseksi. Asennoista ja paikoista saa erilaisia kuvioita kehitettyä. Minulle paras asento on se että vuoteeseen, tai mihin tahansa, kunhan olen selälläni jalat ja kädet sidottu ristiasentoon. Siis niin levälleen ettei pysty vaikuttamaan oikeastaan mihinkään. Siinä naisen on hyvä ottaa suihin ja leikkiä kaikkea muuta, suudelmilla hehkuttaa ympäri kroppaa. Samassa asennossa voit antaa miehen nuolaista pimppaa, ärsyttävästi tarjota, mutta jotenkin liian vähän, se kiihottaa miestä jos mies pitää pimpan nuolemisesta.
Samalla voit ottaa miehen oikein naaraan lailla, istumalla tai kyykkimällä ratsastaa kalulla. Voit myös mennä kuusysiin miehen päälle, leikkiä kalulla ja "pakottaa" miehesi nuolemaan sinua.

Eiköhän näillä eväin jo pääse alkuun.

-21-.
Kiitos vastauksesta, vaikka se olikin aika niukka. Hei haloo... eikö kukaan harrasta tällaista? Kertokaa nyt, miten se pitäisi toteuttaa? Mies on hieman estoinen, mutta kyllä hän mukaan lähtee. Minun vaan pitää tietää, mitä teen. Ei hänestä mitään irti saa.
Minä tykkäisin oikein tuollaisesta pehmeästä sitomisesta, ja että se tulisi ihan yllätyksenä. Ja millä sitoa, niin käsiraudat olisi mielestäni se juttu :) ja helppokin sitoa nopeasti, pitäisin oikein jos tyttö laittaisi kädet selän taa kiinni. Siinähän olisikin ja toinen voisi hissukseen kiusoitella touhuta siinä kun itse ei voi vaikuttaa. Silmien sitominenkin vielä varmasti herkistäisi aistimusta ja kokemusta, loisi jännitystä. Mmm... eli oikein kiva ajatus sulla miehellesi :)

esim.
Sitoa miehen ranteet nilkkoihin. Mies voi olla selällään tai polvillaan. Jää munat suojattomiksi käsittelyäsi odottamaan. Voit myös asettaa hänet selälleen kädet niskantaakse sidottuna ja sitten vetää isovarpaasta niskantakaa toiseen isovarpaaseen narun ja taas ovat munat ja anus mukavasti esillä.

vieras222
Toivottavasti miehesi pitää siitä - itse ainakin pidän sidottuna olemisesta ja siihen liittyvästä avuttomuudesta. Mulle on tärkeää, että sidonta on sellainen, että itse en pääse irti mitenkään.

Koti on hyvä paikka ja mökki myös. Kannattaa miettiä tuo naapuriasia siten, että onko siitä jotain haittaa jos naapuri tai vieraat yllättää. Kerran odottelimme mökille vieraita ja vaimo sitoi yllättäin mut terassin pylvääseen. Oli aika tukala olo, kun pelotti jos vieraat saapuvat. Ja saapuivathan ne. Yhdessä päättivät pitää mut sidottuna vielä pari tuntia :).

Naru on hyvä - sillä voi tehdä mitä vaan. Sellaiset käsiraudat, joita ei saa auki ilman avainta - ovat myöskin kätevät, nopeat ja niistä ei pääse vapautumaan itse. Nippusiteitäkin voi käyttää.

Suosikkiasento on parisängyn päällä siten, että kaikki neljä raajaa on sidottuna eri kulmiin. Selällään. Kahden puun väliin siten, että molemmat ranteet on sidottuna eri puihin ja jalat joko yhteen tai sitten koko ukko X-asentoon. Pihalle neljään pylvääseen X-asentoon. Käsiraudoilla terassin tolppaan kädet selän taakse tai kädet edessä kaiteen ympäri (mieluummin hankalalla korkeudella olevan). Kerran olin ketjussa pihalla, niin että ketju lukitsi vain oikean nilkan munalukolla. Eli näitä tapojahan riittää.

Viimeeksi olin kotona kädet selän takana käsiraudoissa - muutoin sain liikkua vapaasti.

Parasta on sidottuna oleminen. Ja seksi maistuu sen jälkeen, kun rangaistus on kärsitty ja vapaus koittaa (joskus siihen menee kiusallisen pitkään).

ja kokematon kimuli
Mun miesystävä taas haluaisi sitoa minua. Olen vähän arkana tähän hommaan kun en ole koskaan tehnyt sellaista.... kuuluuko sitomisjuttuihin aina piiskaukset mukaan?

mimosa_5
Ei, kyllä mut on sidottu sänkyyn ja sen jälkeen sulalla sivelty niin, että tyttö melkein jo käynyt ihan kuivaksi, kun kaikki ejakuloidut pillumehut sängyllä ja pillu turvonneena. Mies kyllä on aina lopulta päästänyt piinasta ja pannut lujaa. On muuten pillu ihan turvonnut tuollaisesta, sen voin sanoa.

Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja ja kokematon kimuli:
Mun miesystävä taas haluaisi sitoa minua. Olen vähän arkana tähän hommaan kun en ole koskaan tehnyt sellaista.... kuuluuko sitomisjuttuihin aina piiskaukset mukaan?
No ei todella kuulu piiskaamiset sitomiseen, tai miten sovitaan.
Minä en ymmärrä koko piiskausta, mutta sen sijaan tuota mitä mimosa kertoi, sen tajuan ja osaan.
Sellainen pieni kiusoittelu, hyväilyt eri tavoilla, leikkikalut ja sen sellaiset.
Naiset tuntuvat pitävän jo siitä kun osaa käyttää suutaan ja kieltään hyvin, ympäri ihoa.

Ehdottomasti täytyy tietää kumppanista sen verran ettei nyt ihan orjaksi ala. Eikä sitomisleikkeihin missään nimessä kuulu mikään mikä satuttaa tai loukkaa toista, ei ainakaan minun kanssani.

miehenteko?
Mitenkä olisi aloittaja jos aloittaisit näin. Sitomista voi harrastaa nimittäin ilman köysiä tms pelkällä sanan voimalla. Käsket vaan miehesi olla liikkumatta ja otat vaikka suihin tai tee mitä teet. Jos miehesi liikkuu voit uhata köydellä sitomisella ja seuraile reaktioita.

emt

Ite tykkäsin ku tyttöystävä peitti silmät ja vei sängyn päähän seisomaan ja sano en on joku yllätys mua varten. Sitten se yht äkkiä laitto raudat nilkkoihi ja tönäs sängylle. Sit laitto raudat käsiinki (selän taakse) ja sitten viel teippas suun. Nautin siitä mutta kuitenkin epätoivoisesti yritin paite ja mumista. Sen jälkee tyttöystävä rupes rapsuttelee leuan alta. Sen jälkee otti mun sukat pois ja rupes kutittaa jalkapohjaa. Seksiä en saanu mutta kivaa oli

Viimeksi muokattu:
Vierailija
Itse kun vedän käteen niin sidon itseni. Käytän siihen tavallisia CAT-sukkia;toimii hyvin. Ensiksi sidon nilkkani ja sitten polvien kohdalta, joskus myös yläkropassa ennen nivusia/lantioita. Sitten tungen valkoisen ja likaisen sukan suuhun ja vedän sukan viellä päälle ja sidonkiinni. Ja sidon silmäni,sillä ainankin minulle se antaa tietynlaisen tunteen. Nämä saattaa toimia myös pareilla sängyssä. Ilmastointi teippikin toimii hyvin.

Viimeksi muokattu:
poromies
Poromieskin haluaa ottaa kantaa kyseiseen asiaan. Olenhan jo sanonutkin toisessa
aiheessa omat mielipiteeni. Harrastamme naisystäväni kanssa joskus sidontaa.
Ei helkkarissa naruköytöksiä ,johan sille nauraisi sängynjalatkin. Ettekö hyvät ihmi-
set käsitä kuinka helppoa se on. Koiran kaulapannathan ovat kuin tehty tätä varten.
Sisäpuolelta pehmustettuja, eri levyisiä, eri pituisia. Reikäpihdeillä vielä saa lisää
reikiä. Vielä sitomiseen tarvittava metallirengaskin valmiina. Koiran talutushihhat
sitten ovat oivallisia sitomisremmejä. Kai jokainen osaa sen verran solmuja että
saa nahkahihnat sängyn varpoihin sidottua kiinni.Ei se ole sen kummenpaa.
Vielä sanon sen, ei koskaan saa sitoa kaulasta. Yleensä sidon naiseni sänkyyn
lootusasentoon. Naiseni on erittäin vahva ,hänellä on tavattoman vahvat jalkavoimat.
Kyllä vaan remmit ovat kestäneet, vaikka hän joskus rimpuilee niin että hirvittää.
Siitä vaan sitomaan! Mutta MUISTAKAA ! Kaikki ei käy kaikille

Viimeksi muokattu:
Sitomisen expertti

Hei, suosittelisin että sidot miehesi nilkoistaj käsistä, kannattaa sitoa silmätkin ja laittaa vaikka teippi tai sukka suuhun suukapulaksi. minusta se on mukavaa. Minun kumppanini ottaa kunnolla suihin ja tyydyttää minua kunnolla.

Viimeksi muokattu:
25v kundi
Meillä vaimo ei pidä sitomisesta mutta toivon sitä usein, olen siitä vihjaillutkin. Joskus on vähän sitonut ja luoja että kiihotti!

Mies kannattaa tosiaan sitoa x asentoon ja niin että selällään. Tärkeintä olla jämkkä ja varma itsestään kun tämän tekee. Ja yllätyksenä tietenkin! Sitten voi kiusotella kaikella pienellä kuten hiromisella, jääpaloilla, läpsimisellä. Myös esim nännien näykkiminen on miehistä upeaa (vaikkemme sitä usein myönnä). Upeimpia juttuja on naamalle istuminen, suihinotto, runkkaus ja ratsastus. Kaikki pitää tehdä ajan kanssa, ei saa siirtyä nopeasti ratsastukseen vaan leikkiin voi käyttää jopa tunteja. Miehen haukkumista kannattaa välttää, ellei mies siitä pidä. Tuhmien puhuminen muuten on hyvä mauste. Mutta kiusotteleva ja komentava puhe on jopa vaatimus. sitomiseen voi käyttää vaikkapa huiveja ja kylpytakin vöitä :)

Myös miehen peppua voi läpsiä, jos miehen saa käännettyä siihen asentoon. Anustappia mies tuskin pyytää mutta harva siitä suuttuu. Jos suhteenne on vakinainen, niin sopii miehen pyllyäkin käsitellä. jos mies ei tästä pidä, niin sen kyllä ilmoittaa. Silmien sitominen voi antaa miehelle loistavan kiihokkeen :)

Kumi/pvc/lateksi/nahka sopii näihin leikkeihin hyvin. Ja liukuvoide/öljy! sitä saa käyttää paljon! Monia kiihottaa myös sukkahousut ja kumi hanskat. Eriteleikit vain molempien suostumuksella. Itse en niistä pidä mutta jos vaimo pitäisi niin mukana olisin.

Tärkeintä siis yllätyksellisyys, ajan käyttö, irstaat puheet ja varmuus. On vaimokin kiva sitoa mutta itse olen mielummin käysissä. Nämä siis omia ajatuksia asiasta.

Pahoittelut kirjotusvirheistä, oli hieman kiire

Anaalihuora
Oon ollu 2 viikkoa sitten 50v naisen anaalihuorana 2 kuukautta ja kivaa oli. Olin enemmäkseni sidottuna ja iso suupallo suussa. Välillä se DD-kuppinen nainen tuli hakemaan minut sen vaatehuoneeseen ja vei makuuhuoneeseen. Siinä sit perse pystyssä, kumihuputettuna ja pallo suussa sekä sidottuna en voinu muuta tehdä, kun antaa sen naisen peppuraiskasi mut lannedildolla kumibody päällä.

Välillä sain sähköä, piiskaa ja jopa hänen miehensä munaa suuhun. Jouduin myös lisäksi nielemään lastit. Jos en tehnyt niin, nainen ei antanut minulle viikonloppuista seksiä. Lisäksi minulle pumpattiin etikkaa pyllyyn tai vettä ja anaali tukittiin pumpattavalla tapilla yöksi, kun jouduin taas vaatehuoneeseen lukkojen taakse.

Lisäksi jouduin kerran kuussa olemaan pariskunnan juhlissa huorana, niin naisille kuin miehille. Eli olin heidän seksilelu.

masokisti
Oon ollu 2 viikkoa sitten 50v naisen anaalihuorana 2 kuukautta ja kivaa oli. Olin enemmäkseni sidottuna ja iso suupallo suussa. Välillä se DD-kuppinen nainen tuli hakemaan minut sen vaatehuoneeseen ja vei makuuhuoneeseen. Siinä sit perse pystyssä, kumihuputettuna ja pallo suussa sekä sidottuna en voinu muuta tehdä, kun antaa sen naisen peppuraiskasi mut lannedildolla kumibody päällä.

Välillä sain sähköä, piiskaa ja jopa hänen miehensä munaa suuhun. Jouduin myös lisäksi nielemään lastit. Jos en tehnyt niin, nainen ei antanut minulle viikonloppuista seksiä. Lisäksi minulle pumpattiin etikkaa pyllyyn tai vettä ja anaali tukittiin pumpattavalla tapilla yöksi, kun jouduin taas vaatehuoneeseen lukkojen taakse.

Lisäksi jouduin kerran kuussa olemaan pariskunnan juhlissa huorana, niin naisille kuin miehille. Eli olin heidän seksilelu.
Se kiihottaa minua tuo ja haluaisin olla vähän samanlainen huora!

Viimeksi muokattu:
Top/bi
Sitomisessa on hyvä sitoa mies selälleen.Sidotaan niin että suu,pylly ja muna on hyvin esillä.Jalat levälleen tai koukkuun tai ylös.Istu naamalle ja käske nuolla kunnes saat laueta hänen suuhunsa!Sitten teippaa suu tai laita suukapula hänelle.Laita rasvaa hänen peppuun ja sormettele anusta,Ota banaani tai dildo ja laita kortsu päälle.Työntele edestakaisin kunnolla ja jätä dildo pyllyyn...Surina päälle jos on.Dildo pysyy teippaamalla pyllyssä.Ota lasi viiniä ja valokuva orjastasi ;)...Anna dildon surista.Laita hänelle kortsu!Runkkaa häntä ja pakota laukeamaan edessäsi kumiin.Poista teippi suun edestä ja pullauta kondomin sisältö hänen suuhunsa.Kaikki on nieltävä ;)!Kun kumi on putsattu,Käännä kontilleen ja teippaa hänen suu.Piiskaa pylly kunnes punoittaa,Käytä esim Vyötä tms.Sido vielä tuoliin ja koveta hänet.Ratsasta itsellesi kunnon orkku ;)!

Yhteistyössä