Meillä vaimo ei pidä sitomisesta mutta toivon sitä usein, olen siitä vihjaillutkin. Joskus on vähän sitonut ja luoja että kiihotti!
Mies kannattaa tosiaan sitoa x asentoon ja niin että selällään. Tärkeintä olla jämkkä ja varma itsestään kun tämän tekee. Ja yllätyksenä tietenkin! Sitten voi kiusotella kaikella pienellä kuten hiromisella, jääpaloilla, läpsimisellä. Myös esim nännien näykkiminen on miehistä upeaa (vaikkemme sitä usein myönnä). Upeimpia juttuja on naamalle istuminen, suihinotto, runkkaus ja ratsastus. Kaikki pitää tehdä ajan kanssa, ei saa siirtyä nopeasti ratsastukseen vaan leikkiin voi käyttää jopa tunteja. Miehen haukkumista kannattaa välttää, ellei mies siitä pidä. Tuhmien puhuminen muuten on hyvä mauste. Mutta kiusotteleva ja komentava puhe on jopa vaatimus. sitomiseen voi käyttää vaikkapa huiveja ja kylpytakin vöitä
Myös miehen peppua voi läpsiä, jos miehen saa käännettyä siihen asentoon. Anustappia mies tuskin pyytää mutta harva siitä suuttuu. Jos suhteenne on vakinainen, niin sopii miehen pyllyäkin käsitellä. jos mies ei tästä pidä, niin sen kyllä ilmoittaa. Silmien sitominen voi antaa miehelle loistavan kiihokkeen
Kumi/pvc/lateksi/nahka sopii näihin leikkeihin hyvin. Ja liukuvoide/öljy! sitä saa käyttää paljon! Monia kiihottaa myös sukkahousut ja kumi hanskat. Eriteleikit vain molempien suostumuksella. Itse en niistä pidä mutta jos vaimo pitäisi niin mukana olisin.
Tärkeintä siis yllätyksellisyys, ajan käyttö, irstaat puheet ja varmuus. On vaimokin kiva sitoa mutta itse olen mielummin käysissä. Nämä siis omia ajatuksia asiasta.
Pahoittelut kirjotusvirheistä, oli hieman kiire