sitkeä flunssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

e

Vieras
onko nyt jotain tosi sitkeää flunssaa liikkeellä kun poika (6kk) ollut jo toista viikkoa nuhassa. Kuumetta oli vain viime viikolla parina päivänä, mutta nyt taas nousi lämpö illalla.

Täällä kanssa sairastetaan jatkuvasti tänä keväänä! Kyllähän ihan normaali flunssakin nuhineen kestää helposti sen pari viikkoa,mutta kun näitä pariviikkoisia tulee nyt peräkkäin ettei montaa tervettä päivää välissä ole. Alkaa jo huumori loppua jä väsymys painaa. Korvatulehduksia.laryngiittia,muuten vaan räkäsyyttä,unettomia öitä... Nytkin vahdin tota 1.5 veetä jolla illalla taas kuumetta yli 39 ja viime yönä oltiin ensiavussa neljä veen kanssa kun kotispiirat ei laukaissu laryngiittikohtausta ,onneks ei tarvinnu sairaalaan jäädä. Ainoa ilo,että oon hoitovapaalla eikä tarvii arpoo mistä lapsille hoitaja aamuks! Voimia kaikille muillekin sairastaville!!

Kuulostaapa tutulta! Ei meinaa enää huumori riittää.. eikä voimat :(. Flunssaa toisensa perään pukkaa ja kaikille vuorotellen ja yhtä aikaakin. Puuh! Itse olen tällä hetkellä sitkeässä flunssassa ja tyttö toipilaana. Voimia täältäkin kaikille sairastaville! :hug:

Yhteistyössä