Sitkeätauti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko nyt liikkeellä sitkeää flunssaa? Me ollaan koko perhe kohta toista viikkoo kipeenä,välillä tuntuu,että on paranemaan päin ja sit taas nousee lämpö uudestaan.

Meillä kuopuksella on kestänyt nyt kolme viikkoa, söi kuurin korva- ja poskiontelon tulehdukseen. Alan kallistua sille kannalle, että turha kuuri oli, kun tauti ei vaan tunnu menevän ohi. No, nyt yskii jo vähän vähemmän.

Meillä tuo tauti on pyörinyt kesäkuun alusta asti,eikä tunnu hellittävän=( Välillä on ollut myös korva-,silmä- ja poskiontelontulehdustakin ja niihin lääkekuurit. Alkaa jo tuskastuttaa tämä jatkuva sairastaminen=(

Täälläki ollaan jo kolmatta viikkoa välillä parempana ja sit ku tuntuu,että alkaa hellittää iskee uudestaan en tiedä mikä on mut vois jo pikkuhiljaa parantua,ei viittis jatkuvaan pois töistäkä olla.

Mä olin eka kolme viikkoo flunssassa.. Sit ku muista syistä sain ab:t niin se hellitti ja olin terve vajaat kaks viikkoo.. Ja toissapäivänä alko taas oikee vuosisadan flunssa!! :headwall: Nyt on kyl sellasia oireita että jos tää ei yhtää hellitä ni maanantaina lekuriin, keuhkoputkentulehdusta epäilen..

Meillä on myös sitkeää tautia! Kun kelit viilenivät, iski minulle flunssa, en ehtinyt parantua siitä, kun tuli vuosisadan räkätauti. Lapset ja mies pitivät saman taudin. Lapset paranivat ihan kivuttomasti, mutta ukko-kulta ja minä ollaan molemmat ab-kuurilla.

Yhteistyössä