Erityisesti se, että sopisko pitkät sivuverhot vai kappa. Molemmat tuskin sopii (ja pitäis laittaa tuplatangot). Petroolin väriset ois mielessä, oon niin ihastunu siihe väriin. http://www.ellos.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-5029gs.jpg
Nuo siniset sohvat tulee vaihtumaan jossain vaiheessa, ehkä ruskeaan. Joko vaaleampi tai mieluummin ehkä tummempi. Sellanen jotka passais noitten nojatuolien kans (ellei niitä nakata yläkertaan). Matto vaihtuu myös, vinkit siihenkin tervetulleita.
Ei valkoista! (En halua ressata sotkeutumisen kans.)
Kuten huomaatte, puolipaneeli on vasta osittain vaalennettu (ihan vaaleaksi menee)...ihan kesken vielä(kin) kaikki.
Seinälle joku isohko taulu.

Kaikenlaisia vinkkejä sisustusvinkkejä otetaan vastaan.
Vihreä ei sitte oo oikeen meidän väri.
Mä lähen nyt syömään ja tulen sit myöhemmin korjaamaan sadon ja vastaamaan mahd. kysymyksiin.
Nuo siniset sohvat tulee vaihtumaan jossain vaiheessa, ehkä ruskeaan. Joko vaaleampi tai mieluummin ehkä tummempi. Sellanen jotka passais noitten nojatuolien kans (ellei niitä nakata yläkertaan). Matto vaihtuu myös, vinkit siihenkin tervetulleita.
Kuten huomaatte, puolipaneeli on vasta osittain vaalennettu (ihan vaaleaksi menee)...ihan kesken vielä(kin) kaikki.
Seinälle joku isohko taulu.

Kaikenlaisia vinkkejä sisustusvinkkejä otetaan vastaan.
Mä lähen nyt syömään ja tulen sit myöhemmin korjaamaan sadon ja vastaamaan mahd. kysymyksiin.