Sisustuspulmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisustusmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisustusmamma

Vieras
Elikkä auttakaas mua nyt vähän näiden mun sisustusongelmieni kanssa :D

Ensinnäkin keittiö on meillä tosi valju.. Kaupungin kerrostalon vuokra-asunto, jossa on keittiössä valkoiset kaapit ja yhdellä seinällä joku vanha kuviotapetti, muut maalattuja. Se tapettiseinä huutaa tyhjyyttään. Mitä siis keittiön seinälle? Taulu? Onko teillä muilla minkälaisia, tarviiko olla välttämättä keittiöaiheinen (kauhean vaikea löytää sopivaa). Vai jotain muuta?

Sitten keittiön pöytä. Siinä on vain tabletit, mitä koristetta siihen sopisi. Pöytä on ikkunan edessä. Minkälaisia ratkaisuja teillä on?

Sitten olohuone. Nyt olkkarin pöydällä on aika kesäinen kynttilä-kukka-asetelma. Vaihdatteko itse koristeita olkkarin pöydälle vuodenajan mukaan? Mitä siihen nyt siis keksisi? Ja sitten on vielä kaksi leveää lipastoa, joiden päällä on suurimmaksi osaksi jotain tuikkukynttilä-koristeita ja pöytälamppu.. En vaan keksi muuta. Niin ja ne vihreät kukkaverhotkin pitää vaihtaa, ei oikein enää sovi syksyyn/talveen...'

Auttakaa! :D Ja jos joku rohkenee laittamaan kuvia omista ratkaisuistaan niin sekin olis kiva.

Meillä on pieni keittiö. Vain yksi ehjä seinä ja ikkuna. Ikkunassa mulla ei ole verhoja, on vain roikkuva kynttiläkoriste. Seinä on maalattu siniseksi ja siinä on monta sisustustarraa joissa joku teksti. Seinä on vähän kuin sanomalehden sivu. Pöydällä en pidä mitään, enkä työtasoilla. Valkoiset kiiltokaapit, mutta tasot on tummaa puuta, joten ei ole kylmä vaikutelma.

Olohuoneessakaan ei ole verhoja. Yksi ikkuna on lattiasta kattoon kaunis sellaisenaan kun maisema on takapihan puutarha. Yksi ikkuna on koko seinän levyinen, siinä on ikkunalaudalla kukkia. Koriste esineistä en tykkää, joten ei ole lipastoja joiden päälle keräilisin mitään. Tauluna on iso peili. Lämpöä tuo sävytteellä maalatut seinät. Valkoinen kaipaa ehkä niitä tauluja sitten. Vähäistä tavaramäärä tasapainottaa reilut, kirkkaat värit tekstiileissä, kuten matossa ja tyynyissä, torkkupeitossa.

Yhteistyössä