sisustuskysymys,mielipiteitä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä olen lämpimien värien ystävä: ruskea,beige,punainen,oranssi jne.
nyt kuitenkin meille tulee kaksi keskisinistä (?) sohvaa noiden ruskeiden ällötysten tilalle. kirjahylly on tummaa puuta. mitkä värit sopii sinisen kanssa? :) hankin uudet verhot,sohvatyynyt ja maton ja vinkkejä kaipaan :)

jos haluat raikkaan vähän gant:maisen atmosfäärin niin isoina pintoina luonnonvalkoista (matot, verhot) ja pieninä pintoina kuten tyynyinä punaista ja ehkä myös valkoista.

Provence-tyyliä saa terralla ja vihreää kasvien muodossa

Keltaista ei ikänä pitäisi pistää sinisen kaveriksi, tekee likaisen ja ummehtuneen vaikutelman. Sisustajan vinkkinä!!!

:flower: :flower: :flower:

meillä on sininen sohvakalusto , enkä saa mitään kivoja värejä sen kanssa...siis just noita lämpimiä mistä itekin tykkään!!!meillä on limeä turkoosia oranssia ruskeeta, valkosta eikä se sininen satu minkään noiden kanssa!!(tietty nää on niitä makuasioitakin)
Aivan tumman sininen on asia erikseen, mut ei senkään kanssa käy hyvin kun punanen ja valkonen....

mä en ole ikinä tykänny sinisestä kun se on jotenki niiiiin kylmä väri,mut nyt halusin kokeilla kun sopivat tähän väliaikaseen rivariin ku nenä päähän (osittain siniset seinät olkkarissa),uudessa kodissa ne tulee sit vierashuoneeseen ja olkkariin tulee ruskee sohva.. muttamutta,kun haluan säilyttää sen lämpimän tunnelman olkkarissa ja valkosta karsastan tosi rankasti :x viherkasveja löytyy,eli sopisko se terra ja beige sit sinisen ja tumman puun kanssa...? :ashamed:

Kyllä siihen siniseen sopii piristyksenä oranssi, nehän ovat vastavärejä eli korostavat toisiaan. Tässä esimerkki:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59644115

(En siis kaupittele noita sulle mutta tuossa esimerkki että ei ne värit keskenään riitele, tietysti makuasioista ei voi kiistellä...kuva kyllä vähän hailakka) Tumma puu sopii minusta kyllä myös sen sinisen kanssa =)

terra sopii oikein hyvin mutta beigeä en laittaisi lainkaan varsinkin kun seinissäkin on sinistä ja huonekalut tummia mutta sitten maitokahvinruskea käy myös eli hieman tummempi kuin l.valk mutta selkeästi ruskeaan vivahtava, beige on eri väri...tärkeää että siinä vaaleammassa värissä on "kirkas pohja"

Yhteistyössä