U
utelias
Vieras
Lähtisitkö sisustuskutsuille, jos saisit kutsun sellaisille? Ja mitä mieltä noin yleensä ottaen olet sellaisista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Mä voisin mennä sellaisille sisustuskutsuille joihin jokainen vois tuoda vanhoja tarpeettomia koriste-esineitään, verhoja, lakanoita ja kuvia huonekaluista. Sitten voisi vaihtaa muiden kanssa kaikkea![]()
Mun asunnossa ainakin suurin osa sisustuksesta on kirpputorilta tai muuten vaan sukulaisten ja kavereiden vanhaa kamaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö tuo kuulosta kirpputorilta eikä sisustamisela.Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Mä voisin mennä sellaisille sisustuskutsuille joihin jokainen vois tuoda vanhoja tarpeettomia koriste-esineitään, verhoja, lakanoita ja kuvia huonekaluista. Sitten voisi vaihtaa muiden kanssa kaikkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Pidin juuri sisustuskutsut, aikas paljon ystäviä tuli paikalle, itseäni kiinnostaisi myös pitää tuollaiset kirpparikutsut et kaikki tois vaiks 5 vanhaa sisustusjuttua paikanpäälle ja vaihdeltais niitä.