Sisustusapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Meillä on keittiössä ja olohuoneessa(ovat siis tavallaan yhteistä tilaa) harmaan sävyiset tapetit, harmaa kivilattia keittiössä, harmaat kaakelit keittiössä, olohuoneessa harmaa tulikiviuuni. Keittiössä valkoiset kaapit. Nyt sitten tarvitsisin apua, verhojen ja mattojen valintaan. Mikä väri sopisi harmaaseen? Olen miettinyt että harmaamustavalkoinen olisi semmonen ajattoman tyylikäs, mutta ehkä kuitenkin jotain väriä siihen piristämään?

joo punainen sopii!!

Laittaisin keittiöön ehkä punavalkoset nätit verhot, esim.valelaskosverho.
Mattoa en keittiöön laittas,olkkariin ehkä valkoisen maton(jos perheolot sen sallii) riippuu tietenkin mikä lattia olkkarissa?

itse yhdistäisin jatain vaaleata ehkä... tummahko sininen sopisi kanssa...

itsellenä on keittiössä valkoiset kaapit.. harmaa laatta lattia ja vaalean viherertävänharmaat seinät. luonnonvaaleat vethot joissa hihertävää kuviota... ttumman ruskeeaa ja valkoista puuta... toimii hyvin (sekava selitys) ;)

Tuo punainen voisi olla ihan kivakin. :)

Meillä on huonekalut vielä vähän eriparisia, pikkuhiljaa hankitaan sitten uusia rahatilanteen salliessa... Tää on se asia mikä mua hämää. Kun on viininpunainen vanha nahkasohva ja sininen nojatuoli, punertavan ruskea nahkanojatuoli... Kaikki siis eriparia. :(

Juu, sininen ei tule kysymykseen, en jotenkin pidä väristä.
Keittiöön ei ole tarkoitus laittaa mattoa ollenkaan. Valkoinen matto on kanssa kyseenalainen, meillä kun pienet lapset ja koiran hankintaakin on mietitty.

pähkinään ja harmaaseen sopii luumun väri, tai semmonen lappapuuron väri. sitten tehosteeksi kullanvärisiä elementtejä: koristeita, tyynyissä raitoja tms.

Joo, tuo luumu voisi olla ihana! Kullanväri vähän epäilyttää... Mutta tuo luumu ei varmaan niin riitelisi tuon viininpunaisen sohvan kanssa? Ensimmäisenä hankintana on uusi sohva, tuo on jo niin kulahtanut ja nahka repeillytkin jo...

Yhteistyössä