Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en tajua miksi ne on aina kaikki valkosta? Ihan kaikki..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en tajua miksi ne on aina kaikki valkosta? Ihan kaikki..
Alkuperäinen kirjoittaja myö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en tajua miksi ne on aina kaikki valkosta? Ihan kaikki..
Kyllä se buumi ohi menee, usko pois. Jo nyt se alkaa olla kitschiä aika monen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luitko AP Meidän perhe-lehteä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luitko AP Meidän perhe-lehteä?!![]()
Joo,siitä itse löysin tuon paikan ja piti käydä kurkkaamassa.Oli niin ihania sisustus juttuja siinä lehdessä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja myö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en tajua miksi ne on aina kaikki valkosta? Ihan kaikki..
Kyllä se buumi ohi menee, usko pois. Jo nyt se alkaa olla kitschiä aika monen mielestä.
Mun osalta tuo on jo melko over.. Ja tulee Tanja Karpelan talo mieleen kaikesta tuosta hörhelöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Voi ei mä en kestä ku on niin ihania... :snotty: Ku pystyis iteki oikein kunnolla sisustamaan!