Siskonmakkara: miltä se maistuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hömppö

Aktiivinen jäsen
19.08.2006
5 080
2
36
Että uskaltaako siitä tehdä keittoa? :ashamed: Monet sitä kehuu mutta mua vähän epäilyttää, nyt pääsin jo niin pitkälle, että sentään ostin makkarat :whistle:

Onko se ihan semmosta, että lapsetkin syö?

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:

:laugh: :D No vähän tämmöset epäilykset mullakin on mutta höh, koitas nyt paremmin kuvailla kuitenki :D Siis onko se OLLENKAAN makkaran makuista?

Ei ole makkaran makuista. Sitä oli lapsena päiväkodin makkarasopassa ja auta armias, että se oli jo sillon pahaa! Ei sitä voi kuvailla, se täytyy itse "kokea"! :D

Alkuperäinen kirjoittaja peppi:
no toiset tykkää ja toiset ei, niinhän se on kaikkien ruokien kanssa. Suottapa haet täältä ennakkomakuja ruokaan joka odottaa jo kaapissa :D
Kokkailemaan vaan!

Ääääh, mä ite vaan oon niin kauheen nirso ruoan suhteen ja oikeesti nyt rupes tökkimään ku erehdyin kattomaan noita makkaroita

:x

harmittaa jos menee ruoanlaitto hukkaan niin mietin tässä, että teenkö koko keittoa ollenkaan vai jotain muuta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Siskonmakkarakeitto on hyvää!
Ne näyttää todella kamalilta mutta äkkiä sinne kattilaan vaan niin unohtuu =)

:D :ashamed: Noloa kyllä, että aikuinen ihminen voi olla näin lapsellinen ruoan suhteen :ashamed: No, tulin siihen tulokseen, ettei tänään pysty sitä ruokaa laittamaan, pelkästään sen kattominen tekee jo heikkoa joten huomenna kokeillaan paremmalla onnella (silmälaput päässä :laugh: :saint: )

Muoks. Ja sekö siis ei tosiaan maistu makkaralta yhtään?

Siskonmakkarakeitto on hyvää!
Ne näyttää todella kamalilta mutta äkkiä sinne kattilaan vaan niin unohtuu =)

:D :ashamed: Noloa kyllä, että aikuinen ihminen voi olla näin lapsellinen ruoan suhteen :ashamed: No, tulin siihen tulokseen, ettei tänään pysty sitä ruokaa laittamaan, pelkästään sen kattominen tekee jo heikkoa joten huomenna kokeillaan paremmalla onnella (silmälaput päässä :laugh: :saint: )

Muoks. Ja sekö siis ei tosiaan maistu makkaralta yhtään?

En minä osaa sanoa miltä se maistuu..Hyvältä :D
Huomenna sitten laitat, ennemmin kokeilet ja heität sitten menemään, entä jätät tekemättä ;)

Huomenna sitten laitat, ennemmin kokeilet ja heität sitten menemään, entä jätät tekemättä ;)

yääääääh, kaikkee sitä meneeki päästelemään suustaan :'( Pakko kai se on kokeilla ja jos se ei mee alas niin suunnataan Heseen :whistle: :p

yääääääh, kaikkee sitä meneeki päästelemään suustaan :'( Pakko kai se on kokeilla ja jos se ei mee alas niin suunnataan Heseen :whistle: :p

Hyvä hyvä! :D

Minusta taas siskonmakkarakeitto on PALJON parempaa kuin ns. tavallinen. Lapsetkin tykkää siitä enemmän.

Varsinkin Perniön siskonmakkarat - nam :)

PS. Muista sitten "lypsää" ne makkarat sinne keittoon, jos laittaa "kuorineen" ei tuu niin hyvää - ainakaan mun mielestä.

Yhteistyössä