sisko ja mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikö koskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikö koskaan

Vieras
Tiedän että tämä tulee kuulostamaan kuin huonolta Ricky Lake showlta tai joltain vastaavalta mutta sain äskettäin kuulla että siskoni on lemmiskellyt nyk. exäni (erottu noin 2 viikkoa sitten) koko seurustelusuhteemme ajan silloin tällöin. Ällöttää.. En tiedä mitä tehdä koska sisko on aina sisko mitä tahansa tekisi mutta ei tahdo itsellä vain sydäntä riittää ymmärtämään miksi satuttaa toista pahimmalla mahdollisella tavalla? Lapsuus oli meillä vaikea mutta sekään ei ole aina selitys kaikkeen mitä tapahtuu tai paremminkin tekee. Auttakaa hyvät ihmiset minua ymmärtämään..?!

Sisaaruskateus ja sisarusten välistä kilpailua.

Älä luota siskoosi tulevienkaan suhteidesi kanssa. ""Kilpailuvietti ja voittamisen"" tarve on syvällä.

Hän on aina tuntenut oevansa jotenkin sinua huonompi, siksi yrittää nyt päteä ja todisella itselleen onnistuvansa siinä missä sinäkin...

Vaikka sisko on sisko niin ei kaikkea tarvitse kestää! Itselläni on 2 siskoa,toinen näistä sellainen että jos olisi ystävä en tosiaan pitäisi häneen minkäänlaista yhteyttä.

Hän on tehnyt sellaisia tempauksia perheessämme, että tein 3 vuotta sitten päätöksen etten halua hänen kanssaan olla enää missään tekemisissä enkä ole ollut eikä ikävä ole ollut.

Ennen piti aina pelätä jos järjesti juhliakin,että mitä hän saa taas aikaiseksi kun oli hänetkin pakko kutsua. Enää en kutsu.

En ymmärrä, miksi siskon pitäisi olla aina sisko...miksi sukulaisten kanssa pitäisi olla tekemisissä vain sen vuoksi, että he ovat sukulaisia? Olen seurannut aikoinaan sivusta, minkälaista ahdistusta se voi tuottaa.

No niin, mulla meni välit poikki taas toistamiseen ja luulenpa että ikuisiksi ajoiksi. Mokoma helkkarin raivopää kehittää kopassaa kaikkia mustisjuttuja.
Ensin lääppii mun miestä ja sitten suuttuu mulle.
Toivottavasti ei tarvi nähdä sen V****maista naamaa ainakaan muutamaan vuoteen.

Keneltä kuulit? Jos on joku ulkopuolinen, niin katkaisisin varmaan välit häneenkin. Jotkut kuvittelevat, että ero on helpompi kestää, kun kertoo exän tempauksista. Minä olen sitä mieltä, että jos ovat aikanaan pitäneet läpensä kiinni, niin pitäkööt jatkossakin.

Yhteistyössä