1
11/05 ja 08/08 tytöt
Vieras
onko täällä muita joiden lapsilla on samanlainen ikäero tai samanlainen tilanne kuin meillä. tai vielä parempi jos löytyy joku joka kokenut saman ja osaa vähän neuvoa mitä voisi tehdä. meillä siis tytöt 7 viikkoa ja kohta kolme vuotta. esikoista ei voi jättää hetkeksikään vartioimatta vauvan kanssa. hän yrittä huutamalla saada vauvan itkemään, yrittää lyödä vauvaa ja vetelee tätä raajoista ja ym. sain tyttäreni kuulostamaan hirviöltä
mutta hän myös suukottelee siskoaan ja sanoo että rakastaa tätä. esikoisemme myös uhmaa muutoikin joka asiassa. hän on hyvin tempperamenttinen. samalla hän myös on ihanan itsenäinen, sanavalmis, rohkea ja reipas lapsi joka pärjää joka paikassa eikä turhia ujostele.
jäähypenkkiä olen ajatellut mutta kun en oikein tiedä miten käytännössä toimii, niin en ole arvannut aloittaa. eli josjollakin kokemusta...
sitten on vielä se suuri arvoitus, eli päiväunet. tyttö selkeästi tarvitsisi ne mutta ei suostu nukkumaan. tänäänkin yritettiin tunti hyvällä ja pahalla mutta ei niin ei. isänsä kanssa käy usein nukkumaan mutta ei minun.
olisi kiva jos joku osaisi neuvoa tai edes löytyisi joku jolla samoja ongelmia
jäähypenkkiä olen ajatellut mutta kun en oikein tiedä miten käytännössä toimii, niin en ole arvannut aloittaa. eli josjollakin kokemusta...
sitten on vielä se suuri arvoitus, eli päiväunet. tyttö selkeästi tarvitsisi ne mutta ei suostu nukkumaan. tänäänkin yritettiin tunti hyvällä ja pahalla mutta ei niin ei. isänsä kanssa käy usein nukkumaan mutta ei minun.
olisi kiva jos joku osaisi neuvoa tai edes löytyisi joku jolla samoja ongelmia