Sisaruksilla 3v ikäero ja 1,5cm pituusero (poikia molemmat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poikienäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla taas toistepäin. Pojat 1.5v ikäerolla ja pituusero reilut 20cm ;).... 7v on pitkä ikäisekseen, 5v taas 0-käyräläinen. Näin ne lapset ovat erilaiset ja kasvaavat eri tahtiin :)

Ei ole vielä kokemusta, mutta kyllä meillä kuopus voi vetää jossain vaiheessa esikoisen ohi pituudessa. Nyt käyttää heti samoja vaatteita joita esikoiselta jää pieneksi ja jalan kokon on suunnilleen sama. Ikä eroa on 2v9kk ja ikää lapsilla on vajaa 9v. ja vajaa 6v. Koko ero näyttää kutistuvan vuosi vuodelta, nyt se on vajaa 15 cm, aikasemmin ollu n. 20 cm.

Hei. Meillä on melkein sama eli 12v 3kk on 149 cm ja juuri 10 v täyttänyt on 147 cm. Samoja vaatteita käyttävät. Kenkä tuolla 12 vuotiaalla on 40 ja nuoremmalla 38.

Itselläni on mua 3v2kk nuorempi veli! Itse olen aina ollut lyhyt ja veli pitkä... :)
Kun olin 9-11v niin veli oli mua pidempi, vaikka oli vasta 6-8 -vuotias!!
Sitten mulle tuli kasvupyrähdys ja kasvoin vähäksi aikaa veljen ohi, mutta muutaman vuoden päästä veli taas kiihdytti ohi. Nyt minä oon 159 cm ja veli 184 cm... :)

nuo käyttävät kanssa samoja vaatteita, pienempi on vain tosi hoikka niin housut täytyy olla 140cm kun isommalla 146cm

saa nähdä et meneekö pienempi kohta tuosta 12 vuotiaasta ohi :D

Meillä tyttölapset iältään 6-v ja 10-v ja pituusero taitaa olla alle viisi senttiä. Toistensa vaatteita lainailevat ja ihan sopivia. Nuorempi kasvaa normikäyrällä mutta vanhempi menee jossain -20 käyrällä. Aina mennyt tolla käyrällä,kasvaa kyllä mutta omalla käyrällään. Nuorempi pyyhkäsee kohta ohi.

Yhteistyössä