sisältää paljon kirosanoja ja vaan 'vatutusta'joten älä avaa jos et halua lukea.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
tähän ei tarvi kenenkään välttämättä vastata yhtään mitään.
mua vituttaa,vituttaa ja taas vituttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
näen tota saatanan ukkoa n.10min päivä,senkin ajan mitä sille nyt puhuin niin naamasta näkee että ajattelee ihan jotain muuta ja ei ees vaivaudu vastaamaan.haistakoon paskan koko vitun mulkku ukko,mutta eihän sille voi sanoa vastaan tai nyrkki mäjähtää!!!!!saatanan perkele vittu,oon taas koko päivän ollut tenavan kanssa ja se mulkero kävi vaan syömässä ja lähti sitten taas saunomaan äitinsä kanssa.vittuvittuvittuvittu.
anteeksi kielenkäyttö,mä olen aivan täynnä tota ukkoa ja tätä yksinäisyyttä.ei viitsi kenenkään kaverin niskaan kaataa tätä kun heillä on omat perheet jne.
harmi kun oon raskaana,tekis mieli kostoksi hankkia suhde,tuskin toi omahyväinen paska edes huomaisi,eihän se ole koskaan kotona.harmi vaan et raskaus ja peini lapsi jossa olen 24/7/365/12 kiinni rajoittavat sitä.
säälittävää,mut oon mm.ajatellut et pitäskö mennä hierojalle että tuntisi kosketuksen,olis kiva mennä kampaajalle/kosmetologille/jalkahoitoon niin rentoutuisi ja tuntuisi mukavalle..mutta ei ole rahaa kodinhoidontuella.

sori et purkauduin mutta tekis mieli vaan rääkyä ja huutaa ja kiroilla ja paiskoa tavaroita..mutta teeppä mitään tollasta kun lapsi nukkuu,tai ylipäätänsä on kotona.jotenkin musta tuntuu että joku päivä mä olen yh,ja tod.näk en saa ees sitten ikinä uutta ukkoo tai jos niin samanlaisen mulkkupaskan kuitenkin onnistun löytämään.ensin on niiiiin ihana ja huomaavainen kunnes se narsistinen paska kaivautuu esiin.anteeksi taas kielenkäyttö,en puhu näin normaalisti.

mnulla ei ole miestä ollutkaan(lähti menee kun olin raskaana) mutta mä ymmärrän kyllä hyvin mitä on yksinäisyys. ja se kun on 24/7 koko ajan lapsessa kiinni,mulle joku sanoi joskus että no mee töihin,mutta mitä omaa aikaa se on? paitsi ruokatunti.eikö mies edes tuloja tuo perheeseen? mutta jos se oikeesi hakkaa sua ja on täysin välinpitämätön,eikä koskaan hoida lastaan,niin miksi olet hänen kanssaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten se raskaus sua estää suhdetta hankkimasta?

en ikinä tekis sellaista mun lapsille(kunhan vaan leikittelen ajatuksella kuinka pelehdin toisen ukon kaa sillä välin kun ukko istuu äitinsä kanssa saunassa tai ryyppäämässä),ja raskaana se olis todella mautonta ja ällöä!

Voi sinua, kyllä on hölmö mies! Varmasti saat vielä hyvänkin miehen jos vanhasta päätät erota, mutta onko ihan varmaa ettei tuo käytös johdu sun raskaudesta, hänen siis, vai onko jo pidemmän aikaa ollut tuollainen? Ja jos oikeasti narsistinen niin ota jalat allesi ja äkkiä. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin. Itselläni se tilanne että mies on päättänyt lähteä ja minä en sitä haluaisi, enkä ole edes narsisti. :(

Lähe pois tollasesta suhteesta. Eiväthän lapset näe nytkään isäänsä juurikaan? Erossa näkisivät edes tapaamisaikoina. Ja usko pois, että eniten lapset kärsii vanhempien huonosta liitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä ja 3v:
mnulla ei ole miestä ollutkaan(lähti menee kun olin raskaana) mutta mä ymmärrän kyllä hyvin mitä on yksinäisyys. ja se kun on 24/7 koko ajan lapsessa kiinni,mulle joku sanoi joskus että no mee töihin,mutta mitä omaa aikaa se on? paitsi ruokatunti.eikö mies edes tuloja tuo perheeseen? mutta jos se oikeesi hakkaa sua ja on täysin välinpitämätön,eikä koskaan hoida lastaan,niin miksi olet hänen kanssaan?

joo mullekkin sanoo ukko et mee töihin,eipä kannata näin vähäksi aikaa/haluan hoitaa lasta,mut ei kai tarttis olla 24/7..ja sit kuitenkin joka ikinen kotihomma olis mua odottamassa..tokihan myöhemminkin niin...tuo mies tuloja mutta valittaa mulle kuinka hän maksaa lähes kaiken jne.vaikka mä maksan kyllä niin paljon ruokaa ja laskuja kuin vain pystyn..itselleen ostelee kaikkea,ryyppää jne.mulla on kuukaudessa varaa ostaa itselleni kaupan hiusväri :(kaikki lapsenkin tarvikkeet on mun maksettava.en uskalla lähteä kun oon raskaana ja jotenkin roikun siinä ukossa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi sinua, kyllä on hölmö mies! Varmasti saat vielä hyvänkin miehen jos vanhasta päätät erota, mutta onko ihan varmaa ettei tuo käytös johdu sun raskaudesta, hänen siis, vai onko jo pidemmän aikaa ollut tuollainen? Ja jos oikeasti narsistinen niin ota jalat allesi ja äkkiä. Kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin. Itselläni se tilanne että mies on päättänyt lähteä ja minä en sitä haluaisi, enkä ole edes narsisti. :(

olen varma ettei ole raskaudesta johtuva..eka muksu saatiin alulle niin melkein heti alkoi se meneminen,mulla on tunne että jotenkin nalkitti mut tahallaan...no just ja just kestin sen,mutta synnytyksen jälkeen alkoi lyöminen..sit se hetkeksi rauhoittui ja toinen sai alkunsa..ja nyt sama meno,pahempanakin noi menot.ei tämä ole parisuhde..ja tämä piina kun tekis mieli rääkyä yms.kun ei uskalla sanoa mitään kun se heti sanoo että jatkappa vielä niin turpaan tulee ja lennät pihalle..uskon että narsisti,hänen äitinsä samanlainen..kamalasti haukkuvat mua,syyttelevät,sanon että valehtelen,itse tekevät pahaa ja vaativat anteeksi pyyntöjä..kehuja odottavat jatkuvasti,jos mies on jostain syystä tehnyt jotain niin jatkuvasti pitäisi kiittää.äitinsä haukkui mut kun sanoin et mies lyö ja juo liikaa,että valehtelen ja mun aiheuttamaa,nyt mies sanoo että itse aiheutin ja täytyy äidiltä pyytää anteeksi.ja kun lapsi/lapset ei näe nyt niin en voi kuvitella että tapaamisia hänelle,kaksi kertaa on tunnin verran pitänyt katsoa muksua kun en ole voinut ottaa lasta mukaan,molemmilla kerroilla muksu äidille ja itse menoille..ei ollenkaan luotettava!eikä ole syöttänyt/vaihtanut vaippoja kuin max 4krt maitoa ja 10krt vaippa,pakottamalla(ei kakkavaippoja,ne oksettaa)

Itse roikuin tuollaisessa suhteessa ja olin yksin.Mies oli maailmalla töissä ja kun tuli haisi viinalle ,paisko tavaroita ja mökötti kun ei sanut tarpeeksi kuulemma s-ää.
Lapset sitä vierastivat ja pelkäsivät ja minä haudoin vaikka mitä.Olin masentunut ja ajattelin että ei ole elämälläkään mitään virkaa,mutta lasten takia jaksoin ajatella myös toisin.....eli sitä miten minä jonakin päivänä pakkaan tavarat ja mukulat ja lähden.
Niin lähdinkin 9-vuoden piinan jälkeen.
Ajattelin että eihän minua kukaan huoli.Kahdesti eronnutta yh.ta jolla ikääkin oli jo yli 40-vuotta.Ajattelin kuitenkin että parempi yksin muksujen kanssa kuin huono ssa suhteessa jossa lapsistakin tulee hermoheikkoja ja äidistä apaattinen olio.
Nyt on melkein 3-vuotta lähdöstä...ja tiedätkö mitä?ELÄMÄ on IHANAAA!!!!On ihana ,kiltti,söpö mies ,pian yhteinen huusholli ja sain vielä 10-v pojankin kaupan päälle.

Hali sinulle ja voimia.

anteeksi, mutta minua alkoi naurattaa tuo lause"lähti saunomaan äitinsä kanssa" kertoo siis jo hyvin paljon miehestä! Mammanpoika eikä kypsä yhtään mihinkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
anteeksi, mutta minua alkoi naurattaa tuo lause"lähti saunomaan äitinsä kanssa" kertoo siis jo hyvin paljon miehestä! Mammanpoika eikä kypsä yhtään mihinkään!

niinhän se on,alussa kehuin ystävälleni kuinka huomaavainen mies kun auttaa äitiään jne.kunnes vasta myöhemmin tajusin kun jo raskaana yms.että mies onko äitillensä aviomies eikä poika..aina auttaa siellä ja tekee mitä käsketään,minut ja lapsen ohittaa koska vain..äitinsä edellisen kerran mua haukkuin ja sanoin takaisin pari sanaa niin mies halaili äitiään ja haukkui mua ja äitinsä sille sanoi että älä puhu sille..lisäksi sisar siihen että älä polta itteäs loppuun tollasessa?!en kyl yhtään tykännyt kun selvis että saunoo äitinsä kanssa/siskojensa..jos ois pyyhkeet,mut ei..ehkä oon siveydensipuli..mutta tietyssä iässä pitäs loppua..
hänen äitinsä on niin ripustautunut mieheen mutta mies antaa sen jatkua tekemällä aina kaiken ja olemalla aina äidin puolella..ei se nainenkaan ole terve,se on jo kaksi kertaa eri yhteyksissä sanonut minulle että hän tappaa itsensä...ei kiva kuunnella sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Itse roikuin tuollaisessa suhteessa ja olin yksin.Mies oli maailmalla töissä ja kun tuli haisi viinalle ,paisko tavaroita ja mökötti kun ei sanut tarpeeksi kuulemma s-ää.
Lapset sitä vierastivat ja pelkäsivät ja minä haudoin vaikka mitä.Olin masentunut ja ajattelin että ei ole elämälläkään mitään virkaa,mutta lasten takia jaksoin ajatella myös toisin.....eli sitä miten minä jonakin päivänä pakkaan tavarat ja mukulat ja lähden.
Ajattelin että eihän minua kukaan huoli.Kahdesti eronnutta yh.ta jolla ikääkin oli jo yli 40-vuotta.Ajattelin kuitenkin että parempi yksin muksujen kanssa kuin huono ssa suhteessa jossa lapsistakin tulee hermoheikkoja ja äidistä apaattinen olio.
Nyt on melkein 3-vuotta lähdöstä...ja tiedätkö mitä?ELÄMÄ on IHANAAA!!!!On ihana ,kiltti,söpö mies ,pian yhteinen huusholli ja sain vielä 10-v pojankin kaupan päälle.

Hali sinulle ja voimia.

vitsi,oisinpa yhtä rohkea..mukava kuulla että asiat ovat järjestyneet..kai mun itsetuntoa syö sekin kun ukko aina sanoo et no lähde,kyllä hän uuden naisen löytää,helposti....kunpa olis voimia ens vuoden puolella kun toinen syntynyt ja jos mies jatkaa noin, niin viimeistään silloin lähteä..mut ahdistaa sit sekin jo että sillä on uus nainen jonka kaa tulevat vastaan jne.
ja tosta lyömisestä,kuten äitinsä sanoi ja mies itse että itse aiheutan jne.niin voiko sitten olla niin että aiheutan..olenko niin ärsyttävä että aikuisella ihmisellä yhtä-äkkiä tulee sellainen piirre esiin?et ennen ollut kiltti ja hyvä..kun se vaikuttaa täysin empatia kyvyttömälle,mm.ihan tavallisesti voi kertoa mitä tekee mulle jos en pidä turpaani kiinni jne.ja nyt olen muutaman viikon ollut 'turpakiinni' testiksi niin kokoajan se löytää nalkuttamisen aihetta ja uhkailua jne.nukkumiseen sohvalla yms.mä en tajua mikä meni vikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:

Hali sinulle ja voimia.

vitsi,oisinpa yhtä rohkea..mukava kuulla että asiat ovat järjestyneet..kai mun itsetuntoa syö sekin kun ukko aina sanoo et no lähde,kyllä hän uuden naisen löytää,helposti....kunpa olis voimia ens vuoden puolella kun toinen syntynyt ja jos mies jatkaa noin, niin viimeistään silloin lähteä..mut ahdistaa sit sekin jo että sillä on uus nainen jonka kaa tulevat vastaan jne.
ja tosta lyömisestä,kuten äitinsä sanoi ja mies itse että itse aiheutan jne.niin voiko sitten olla niin että aiheutan..olenko niin ärsyttävä että aikuisella ihmisellä yhtä-äkkiä tulee sellainen piirre esiin?et ennen ollut kiltti ja hyvä..kun se vaikuttaa täysin empatia kyvyttömälle,mm.ihan tavallisesti voi kertoa mitä tekee mulle jos en pidä turpaani kiinni jne.ja nyt olen muutaman viikon ollut 'turpakiinni' testiksi niin kokoajan se löytää nalkuttamisen aihetta ja uhkailua jne.nukkumiseen sohvalla yms.mä en tajua mikä meni vikaan.

vaikuttaa koko perhe ihan sekopäiseltä! Että äiti ihan puolustaa poikansa hakkaamista! Kyllä sinä saat voimia lähtemiseen. Ajattelet vaan lapsia ja niiden hyvinvointia!

äitinsä tosiaan sanoo että valehtelen lyömiset jne.mutta samaan hengenvetoon että minun vika,ei poika ennen tuollainen ole ollut,tuossa suhteessa on vikaa,se täytyy selvittää!sitten mm.käskee puhutteluun jne.jonne en mennyt.oliskin voimia,mutta ahdistaa ajatus yksin kahden pienen kanssa ja muutenkin yksin..mulla on vakityö täälläpäin,vain pari ystävää asuu,mutta töissä/pieniä lapsia joten anna heidän olla näiltä mun murheilta että saavat keskittyä perheeseensä...toiselle kaadoin tätä mun lasta vähän väliä niskaan mutta nyt hällä niin pieni etten viitsi.

Hae itsellesi keskusteluapua esim. ensi- ja turvakodista. Sinä tarvitset tukea irrottaaksesi itsesi tuollaisesta sairaasta suhteesta. Miehesi sairastuttaa sinutkin siinä sivussa ja jollet lähde on hvin todennäköistä että lähdet lopulta pussissa siitä kodista.
Pärjäät paremmin ilman miestä vaikka lähtisit heti huomenna, mies ei muutu, tiedät sen itsekin!!!
Apua ja tukea saat kaikissa käytännön järjestelyissä kun vaan uskaltaudut sitä hakemaan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Hae itsellesi keskusteluapua esim. ensi- ja turvakodista. Sinä tarvitset tukea irrottaaksesi itsesi tuollaisesta sairaasta suhteesta. Miehesi sairastuttaa sinutkin siinä sivussa ja jollet lähde on hvin todennäköistä että lähdet lopulta pussissa siitä kodista.
Pärjäät paremmin ilman miestä vaikka lähtisit heti huomenna, mies ei muutu, tiedät sen itsekin!!!
Apua ja tukea saat kaikissa käytännön järjestelyissä kun vaan uskaltaudut sitä hakemaan :hug:

meillä ei ole täällä ensi-ja turvakotia..sossuun en jotenkin halua mennä...ja neuvolassa en oo saanut suutani avattua..kun oon harkinnut jos sieltä voitas jonnekkin psykolokille varata aikaa tms.?mutta mitä mä siellä puhuisin,kuinka aloittaisin?mitä neuvolaan sanoisin?ja ahdistaa että jos mut tuomitaan ja aletaan epäillä etten olisi hyvä äitinä..ja syyteltäisiin että oma vika!

Yhteistyössä