Sisään vai seinille?

  • Viestiketjun aloittaja sinksi
  • Ensimmäinen viesti
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Onko Petteri kova poika roiskimaan ?
Siitähän mies tunnetaan, ampuu isosta kalustaan valtavia lasteja mimmien kasvoille. Menee kyllä vähän överiksi ainakin mun makuun, mutta ukko tuntuu noistakin kohtauksista aina innostuvan...
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Onhan se nyt aina parempi, että lentää, kuin että valuu kuin räkä. Tunnen yhden kaverin, jonka kalulla voi ampua kuin pyssyllä. Hyvät roiskijat ovat harvassa;(
Onhan se kieltämättä sekä mukavan näköistä, että tuntuista, kun mieheltä tulee oikein kunnolla. Oman ukon reaktioista olen ainakin päätellyt, ettei se ainakaan vähemmän hyvälle tunnu, kun lasti toisinaan on reilumman kokoinen. Kyllä se ainakin minusta on kiihottavaa, kun mies session lopuksi runkkaa paksusta melastaan spermat rinnoilleni, saatanpa joskus vähän imuttaakin "kiitokseksi" ;) Eikö joku viisas ole lausunut, että hyvä seksi on aina myös hiukan sotkuista?
 
THTI
Minä joskus vapisevin käsin saatan itsekin lypsää ne mähnät ulos siitä "kaljupäästä". Kun kaksin käsin vetää ja suuntaa roiskeen rinnoille ja naamalle, niin miehen silmät muljahtaa kiihkosta.
Joo, sottaista se on, mutta sitä varten on pesukoneet ja saippuat.

Tosin joillakin on se ajatus, että kun mies on saanut sitä itseään, ei se enää mitään extraa tarvitse.
 

Yhteistyössä