Sirdalud

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumittaa

Vieras
Kauanko sirdaludin vaikutus kestää? Niska jumissa ja otin yhden pillerin n. 3h sitten. Väsyttää ja on vähä hönö-olo..Tarkotus ois selvitä vielä rattiinkin tänään.

Sirdaludi poistuu elimistöstä 6 tunnin kuluessa. Mutta ei niitä suositella otettavaksi kuin illalla. Silloin lääkkeenteho on paras, koska menet nukkumaan.
Päivällä voi ottaa, mutta pitäisi myös olla sitten aikaa levätä.
Mulla on tuo lääke ollu käytössä vuosia. Tosi nyt on ollu tauko, kun olin raskaana ja imetin.
mun annostus on 2 tablettia iltaisin, ja tabletti on 4mg. Aluksi se väsytti, ja alko huimaa jne..
Nytten ei tuu mitään sivuvaikutuksia...

Ei kannata ottaa kolmio lääkkeitä, jos joutuu ajaa.
Ja siis tuo lääke on tarkoitettu otettavaksi yötä vasten. Mulle tosin kirkoitettiin päivä käyttöön noita, muta enpä mä saannu edes pedistä nousta.

Panacod näkyy ainakin poliisin huumetestissä, en muista mikä oli sirdaludissa. Resepti kannattaa olla mukana varoiks josta näkyy syy miksi joudut moista syömään :)

Sain itselleni aikaiseksi lääkepsykoosin noista 4mg ja norflexista mitä virolainen lääkäri määräsi selän venähdykseen. Tosin olin yliherkkä jollekkin ainesosalle ja voin vaan arvata mitä on tapahtunut, mutta kissanpentuja ja merimiehiä näin kuleksimassa asunnossa, sovin vaatteiden kanssa kimppakyytiä töihin sairaalassa.. En osannut vastata puhelimeen, kokkailin ihme jutusita ruokaa lattialla paistinpannun kanssa ym. Hyviä pillereitä. Empä ota toiste mitään relaxantteja.

Nordflex aihettaa itselle kansa paniikkikohtauksen tapaista sekoamista... sirdalud ei taas mitään ongelmaa! Lääkäri kanssa sanoi että Sirdalud ei aiheuta tälläistä johon sain vaihdettua reseptin.

Yhteistyössä