Sir. Ephedrin paediatr.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
onko kukaan aikuinen ottanut tota ja kuinka paljon?

meillä ei ole mitään muuta kun nuoremman lapsen yskänlääke ja yskin koko yön taas jos en ota mitään lääkettä.
jotenka paljonko tuota voisi aikuinen ottaa?
 
hmm
Mä en ainakaan uskaltais mennä omin päin ottamaan, on kuitenkin aika vahvaa tavaraa...
Ja muutenkaan toiselle määrättyjä lääkkeitä ei sais ottaa.
Koita pärjätä vielä ens yö ja hae huomenna esim. Resilaria apteekista.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko tuo resilar hyvää?
mikä olisi hyvää yskänlääkettä ilman reseptiä saatavaa siis?

tää yskä tekee mut hulluksi kun koko ajan yskittää.
Mulla ei yleensä auta mitkään reseptivapaat yskänlääkkeet ja lääkärikin määrää aina niin vahvaa, että se reseptikin jää apteekkiin.
Joskus olen apteekista hakenut tota Resilaria ja mulla se on ainakin jonkin verran auttanut. Kannattaa ainakin kokeilla =)

Mulle tulee myös kamala yskä aina flunssan yhteydessä ja tiedän miten kamalaa se on kun varsinkin yöllä yskii ja yskii eikä mikään auta. Meillä herää lapsetkin niihin mun yskänpuuskiin.

 
vieras
oon koittanu vaikka mitä tähän yskään ja flunssaan.
en yleensä saa yskää koskaan joten ihmettelen että olen saannu näin kovan yskän nyt.
kokeilin myös silomat yskän hillitsijä pillereitä,ei auttaneet yhtään kyllä :(
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja fsdb:
anna hunjaa, nuo huumaavat yskänlääkkeet kun eivät lääkärienkään mukaan tee mitään hyvää..
Jos aikuisella on paha yskä, niin siihen ei kyllä mikään hunaja tepsi.
Ja tuskin ne vahvatkaan yskänlääkkeet haitaksi on, jollei niitä viikkotolkulla käytä...tai miksi niitä ylipäätään potilaille määrätään?

 
Vieras
Mulle määrättiin tuota lääkettä runsas vuosi sitten, kun olin influessassa ja en ottanut sitä kuin pari kertaa. Mulla turposi kurkku hetken ottamisen jälkeen. Ilkeä tunne. :(
 

Yhteistyössä