Sipoon mammat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
1 736
0
36

Heippa!

Löytyisikö Nikkilästä silloin tällöin päiväkävely ja kahvittelu seuraa 29 vuotiaalle äiteelle ja 4kk:n ikäiselle pienelle pojalle. Auringosta ja mammalomasta nauttien =)
 
Olen 33v 7,5kk pojan äiti ja vaunuttelu/kahvittelukaveria kaipaan minäkin! Asumme Söderkullan vieressä, mutta autolla pääsen nopeasti Nikkilään ja vaunut matkaa kyydissä!
Kiinnostaisko? Laita vaikka y-viestiä..
=)
 

Yhteistyössä