Sinulle M

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minulta

Vieras
Mikä on ärsyttävämpää kuin langeta sellaiseen henkilöön jota en voi saada, syystä tai toisesta?
Tuntuu kuin hakkaisin henkisesti päätänsä seinään.

En voi lakata ajattelemasta Sinua ja Sinä ruokit sitä flirttailemalla kanssani! Mitä olenkaan kaikkea Sinusta ajatellut. Punastuisitko, jos tietäisit haaveilleeni hänen suudelmastaan? Oletko joskus haaveillut samaa?
Mokoma äijänretale, leikit nuoremman tytön tunteilla. Pitääkin sun olla jotenkin niin....Sinä.

Saisivat keksiä pillerin jolla tunteet vaikenee..
 
Niin just. Ja sitten kun on ihan koukussa niin koko elämä on yhtä HE...TTIÄ!!!!!
Mutta kun toinen on vain just S E.
Elämä ei aina ole reilua eikä tasapuolista kaikkia kohtaan.
 
Onpa kivaa että teillä on kivaa.. Heräsin nokosiltani eilen ja olin jälleen nähnyt Hänestä unta. Kirjoitin tänne ensin aivan erilailla tuon tekstin kunnes päätin simmut vielä ristissä alkaa sitä muuttamaan suorana tekstinä Minulta Hänelle. Joitain kämmejähän sinne jäi, joten huono yritys oli juu :)

M, mistähän minä Sinun mailiosoitteesi saisin, minulla ei sitä ole.. Voit antaa sen Minulle seuraavalla kerralla kun tapaamme. Muutoin oletan, ettet sinä ole Sinä.
 

Yhteistyössä