Sinulle lapseni

  • Viestiketjun aloittaja Rakkaudella äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
no miks sellaista tapahtu maailmassa melkein päivitäin :'( :'( :'( :'( miksi ihminen ei voi elää edes tämä lyhyt elämää ilma sairauskia,kärsimyksiä :ashamed:
niin :( :'( mun sydän itkee kun tällaisia kuulee.
onneksi mä tiedän ettei tää jatku aikaansa pidempään.
on lohduttavaa jos ihmisellä on jokin toivo paremmasta
 
Vieras
Anteeksi kun kyselen,mutta mikä teidän pienille tuli?Mikä sairaus vei? Itse olen aivan hysteerisessä pelossa kaiken aikaa ja vahdin ja tutkin niin että hulluksi tulen kohta...en vaan voi käsittää että pienet viedään :(
 
vieras
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden,
olen pilvenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa,
vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.

:hug:
 
Mä haluan tovioa sulle niin paljon,niin paljon voimia,tekis mieli halata sinut ,kun olen niin sanaton :'( itkee niin paljon kuin pystyt,mutta muista aina me emme voi tässä maailmassa mitään,maailma on todella julma paikka täynnä kärsimyksiä ja sairauksia :'(

en osaa sanoa mitään muuta,mutta muakin itkettä :'( :hug:
 
AP
Tyttömme on.....oli ainokaisemme ja esikoisemme,1 vuotiaaksi asti oli terve tai niin me luulimme kunnes ei jaksanut pienen sydän enään.

Kiitos kaikille lämpimästi,nyt poistun ja palaan vielä joskus kun on sen aika.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Valitettavasti tämä on totta,vaikka unelta tuntuukin..ei kai tämmöseen voi varautua vaikka riskit ja ennusteet kuuleekin,aina sitä uskoo ja toivoo ja luottaa ettei meille käy näin.
Kyyneleet sumentaa jo näkökyvyn.
:hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tyttömme on.....oli ainokaisemme ja esikoisemme,1 vuotiaaksi asti oli terve tai niin me luulimme kunnes ei jaksanut pienen sydän enään.

Kiitos kaikille lämpimästi,nyt poistun ja palaan vielä joskus kun on sen aika.
miten niin? :'( Voi ei,miten se voi olla noin,aika rankka se on :'(
 
Sari
Alkuperäinen kirjoittaja mitähän :
ihmetyttää kyllä miksi tuollaisessa tilanteessa oleva äiti hakeutuu juuri tänne?
Jos on muuten tällä palstalla vieraillut niin aika luontevaa mielestäni.

Osanottoni menetykseesi Ap minunkin puolestani.
 
joo
Täällä on viimeaikoina ollut noita lapseni kuoli-juttuja melko tiuhaan,varmaan joka päivä.Vaikee uskoa että heti rynnätään kaksplussalle kirjottamaan kun ei täällä ole halaistua sanaa kuulunut että edes sairastais.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja mitähän :
ihmetyttää kyllä miksi tuollaisessa tilanteessa oleva äiti hakeutuu juuri tänne?
Jospa toiset äidit parhaiten osaavat edes etäisesti kuvitella menetyksen tuskan?
Uskon myöskin tähän että hän tietää että vain toinen äiti voi ymmärtää hänen tuskansa ja täällä varmasti muitakin joilla kuollut lapsi tai lapsi sairas vakavasti.
 
just niin
No ehkä ei ole halunnu kertoa/puhua täällö lapsen sairastelusta, mut nyt tuli kertomaan heitä kohdanneesta suuresta surusta..

Mitäs se keltään on pois jo joku tulee kertomaan suru-uutisen?

Multa pääsi ainaki itku ku mietin et jos tuo oma rakas kuolis, aivan kauheeta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Tyttömme on.....oli ainokaisemme ja esikoisemme,1 vuotiaaksi asti oli terve tai niin me luulimme kunnes ei jaksanut pienen sydän enään.

Kiitos kaikille lämpimästi,nyt poistun ja palaan vielä joskus kun on sen aika.
Tätä mä just pelkään,että yhtäkkiä löytyy joku sairaus lapselta :(
Elämä tosiaan on epäreilua..!
 
Äiti
ap, voimia paljon. Oma pieni poikavauvamme sairasti vaikeata sydänvikaa ja saman tyyppinen on isommankin lapsen sydänvika, mutta ei niin vakava. Pieni enkelimme ei jaksanut, uusi sydän olisi pitänyt saada, mutta lyhyeksi jäi elämän retki.

Sattumalta minäkin tänne tulin. En ole palstan vakivieraita ollenkaan. Kaippa tänne on oikeus tulla missä tilanteessa tahansa. Alku lapsen menetyksen jälkeen on shokkivaihetta ja se syvä suru tulee vasta hetken päästä. Näin ainakin meille kävi. Muisto pienestä ei koskaan kuole, se vain muuttaa muotoaan. Vielä jonain päivänä voin hengittää vapaasti, vailla kyyneleitä vastaan tulevien lastenvaunujen takia, mutta vielä ei ole se päivä.

Voimia jaksamiseen kaikille, joita suru on koskettanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
ap, voimia paljon. Oma pieni poikavauvamme sairasti vaikeata sydänvikaa ja saman tyyppinen on isommankin lapsen sydänvika, mutta ei niin vakava. Pieni enkelimme ei jaksanut, uusi sydän olisi pitänyt saada, mutta lyhyeksi jäi elämän retki.

Sattumalta minäkin tänne tulin. En ole palstan vakivieraita ollenkaan. Kaippa tänne on oikeus tulla missä tilanteessa tahansa. Alku lapsen menetyksen jälkeen on shokkivaihetta ja se syvä suru tulee vasta hetken päästä. Näin ainakin meille kävi. Muisto pienestä ei koskaan kuole, se vain muuttaa muotoaan. Vielä jonain päivänä voin hengittää vapaasti, vailla kyyneleitä vastaan tulevien lastenvaunujen takia, mutta vielä ei ole se päivä.

Voimia jaksamiseen kaikille, joita suru on koskettanut.


:'( :'(
se on niin väärin kuinka jotkut saan näin suuren surun kannettavakseen!
 

Yhteistyössä